Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

fixed wielenset, keuzes ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear
Auteur Bericht
Bengiee

BerichtGeplaatst: Zo Okt 14, 2012 8:12 pm    Onderwerp: fixed wielenset, keuzes Reageer met quote

Hallo,

Ben nieuw op dit forum maar ben al een tijdje bezig met het opbouwen van mijn fixed gear . Het is een gazelle tour de l'avenir die ik zo veel mogelijkterug gerestaureerd heb in zijn oude staat, zelfde kleur gespoten orginele stickers opnieuw gekocht etc.

Maar het laatste wat ik nu nog moet hebben is een degelijke wielset voor niet al te veel geld omdat er al wat geld in dit project is gestoken.

Nu weet ik dat er setjes bestaan van het welbekende create voor weinig geld, weet dat de fietsen niet veel voorstellen maar heeft iemand ervaring met de wielset ?

En dan kwam ik nog te gipiemme tegen op tonta, http://www.tontacycles.com/products/gipiemme/gipiemme-fixed-black iemand hier ervaring mee?

Verder nog adviezen? ik hoor het graag ! Very happy
psychoaiko666

BerichtGeplaatst: Ma Okt 15, 2012 4:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

150 pleuro? doen. die gipiemme wielen dus, hé. nog ff een passende cog uitzoeken en gaan met die banaan!
nutsjesmoar

BerichtGeplaatst: Wo Okt 17, 2012 10:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Precies, gewoon doen. Wel even nakijken want ik heb al meerdere verhalen gehoord van lagers die eruitlopen omdat de conussen niet goed vast zitten.

Maar verder is het een prima setje, enigste verschil met duurdere setjes is het gewicht. Gipiemme is relatief zwaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
psychoaiko666

BerichtGeplaatst: Za Okt 20, 2012 6:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

is toch logisch... dat je alles nog een keertje zelf naloopt.
enne zwaar=degelijk. Wink
dat gewichtsverschil (in velgen) merk je als huis tuin en keukenfietser niet zo veel van, die super hyper over lichtgewicht dingen hebben profs profijt van, voor ons gewone stervelingen is dat alleen leuk om te hebben.

als je nou zoals ik in zuid limbabwe woont en dus altijd en overal tegen een klim of afdaling (rechte wegen zijn hier nog niet uitgevonden) staat te kijken, a lá.
trichrist

BerichtGeplaatst: Wo Okt 24, 2012 9:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Net een setje Gipiemme Pista Rak Freestyle ( Blink wat een naam) ontvangen.
Zien er degelijk uit. Tegenwoordig hebben ze industrielagers, dus dat loslopen zou mee moeten vallen.
De Rak's zijn speciaal voor polo dus kunnen wel tegen een stootje en niet al te duur (€ 195)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
psychoaiko666

BerichtGeplaatst: Wo Okt 24, 2012 10:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

trichrist schreef:
Net een setje Gipiemme Pista Rak Freestyle ( Blink wat een naam) ontvangen.
Zien er degelijk uit. Tegenwoordig hebben ze industrielagers, dus dat loslopen zou mee moeten vallen.
De Rak's zijn speciaal voor polo dus kunnen wel tegen een stootje en niet al te duur (€ 195)

heeft niets te maken met lagers (al zijn industrielagers wel beetah), maar gewoon met hoe strak de moertjes tegen elkaar zijn aangedraaid.
maar klinkt wel nice.
tonta heeft trouwens "tijdelijke aanbieding", ofzo iets. Greedy
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear
Pagina 1 van 1

Ga naar: