Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

A week in Morgins ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Bastards of Gravity
Auteur Bericht
dleidelmeijer

BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2012 9:43 pm    Onderwerp: A week in Morgins Reageer met quote

Jean-Pierre had van de winter het plan gemaakt om een aantal weken voor Mtbm.nl te gaan werken in Morgins, Zwitserland. Als gids, docent, monteur, barman, afwasser...... eigenlijk alles wat hem werd opgedragen. Omdat ik nog nooit in Zwitserland en Frankrijk had gereden heb ik samen met Steve (Stefan Jansen van Stichting Freeride Achterhoek) besloten om een weekje als gast van Mtbm.nl Jean-Pierre te bezoeken.

Ik kan er een heel erg lang verhaal van gaan maken maar het komt er op neer dat het fantastisch was. Dikke tracks, mooi landschap, coole pumptrack in Morgins en niet te vergeten heerlijk bier wat dan ook rijkelijk heeft gestroomt.

In die week heb ik wat helmetcam vids gemaakt, helaas omdat het rijden zo vet was ben ik er niet aan toe gekomen om ook wat meer shots te maken vanaf de zijlijn. Desondanks geeft het een leuk beeld van de trip!

Youtube HD:

Vimeo: https://vimeo.com/48401781

Voor de "mobile" gebruikers onder ons; hij word een deze dagen ook geupload op Pinkbike. Url daarvoor volgens nog!

Laatst aangepast door dleidelmeijer op Di Aug 28, 2012 10:47 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Jean-Pierre

BerichtGeplaatst: Di Aug 28, 2012 10:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Awesome!
Berg-Ab.de
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ridwan Sarwin

BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2012 2:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ziek!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
divere rules

BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2012 4:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

toch maar eens die kant op Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Bastards of Gravity
Pagina 1 van 1

Ga naar: