Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Bad Iburg, Duitsland (vlakbij osnabruck) ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Meetings
Auteur Bericht
xRemcox

BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2012 10:01 am    Onderwerp: Bad Iburg, Duitsland (vlakbij osnabruck) Reageer met quote

Wie of wat heeft er belang bij om een keer met een groepje hier te rijden. Het is vanaf emmen, waar ik dus woon ongeveer een uurtje rijden. Er is omhoog te fietsen met een enduro/all mountain, maar het is zeker ook wel vermakelijk met een dh/freeride fiets.

Filmpje: http://www.pinkbike.com/video/245270/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
rennenindewinter

BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2012 6:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kom zo nu een dan eens in de buurt daar maar heb dit lijntje niet kunnen vinden.... helaas.

Waar is het?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
dleidelmeijer

BerichtGeplaatst: Wo Aug 15, 2012 11:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Eey Remco,

Ik heb wel interesse! Keer op een zondag? Met de FR-DH bikes? JP wil denk ik ook wel mee, maar die zit komende en volgende week nog in Canada. Daarna een keertje?

(hopelijk heb ik dan mijn cranks ook weer terug anders blijf ik aan het wisselen.....)

Cheerio

ps.
zijn daar ook opties om snel een dikke jump te bouwen....?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
xRemcox

BerichtGeplaatst: Wo Aug 15, 2012 1:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Keer op een zondag moet lukken, ik ga alleen dit weekend naar Winterberg of Willingen. Jumps bouwen kan denk ik alleen in overleg met de locals daar. Ik probeer daar nu een beetje tussen te komen. Met de bigbikes is het leuker als met een enduro.

Ik laat wel even weten wanneer ik weer kan/ga.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Meetings
Pagina 1 van 1

Ga naar: