Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

47mm to shut Cloxxki up ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country / Marathon
Auteur Bericht
ochikiro

BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2012 6:24 pm    Onderwerp: 47mm to shut Cloxxki up Reageer met quote

Brant Richards over 29er geometry and stuff: "A Dutch bloke called Cloxxki was always on the mtbr forums banging on about fork rake, so we made our forks with a 47mm rake to shut him up."

Ach, en laat ik nou door dat advies van Cloxxki er een leuk fietsje aan overgehouden te hebben gehad zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2012 8:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet het nog als de dag van gister Smile Maar de toevoeging dat 'it made sense' zegt genoeg Smile

Als ik naar Klokkie (en Hubert) had geluisterd toendertijd reed ik nu nog op een custom Ti OnOne 29-er rond.... Met klokkie geo!

Memories!

JJ
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2012 8:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De Karate Monkey van Klok was trouwens de eerste 29-er die ik ooit bereden heb. In een duister bos ten oosten van Berlijn...

Memories Smile

JJ
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Di Apr 03, 2012 10:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
De Karate Monkey van Klok was trouwens de eerste 29-er die ik ooit bereden heb. In een duister bos ten oosten van Berlijn...

Memories Smile

JJ

Grappig dat Brant het iets anders herinnert dan ik het opschreef, maar dat zegt wellicht iets over ons beiden.
Ja man dat was een mooie rit bij Berlijn. Heb zelden zo af gezien als in de race de volgende dag. Fietste toen al te weinig om te kunnen herstellen van een 70km makeyourownpath.de Abenteuer. Op een SS. Met 34x17.

Als fiets ik dan weinig meer, en geef ik zelden meer uit aan fietsen dan een nieuwe biba bij de lokale fietsenboer, toch wel fijn dat er nu behoorlijke 29"ers te koop zijn. En bánden! Ik zie dingen op Jelle's shop waar ik nog nooit van gehoord heb.
Al wat ik wil is een band die rijdt als een bredere XR voorband. Die band heeft me op NL zandpaden zo veel plezier gegeven... En met afgesneden noppen gewoon als "dikke" achterband.

Jelle, als je de tekening van je oude 26" Ti nog hebt, kun je die zo ombouwen tot 29" tekening voor de vrienden in China! Unbutted Ti, dat heeft wel wat. Jou fiets reed voor een kiddiewheeler echt briljant, meeste ervan te danken aan de buizen volgens mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country / Marathon
Pagina 1 van 1

Ga naar: