Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Goed Doel-Sponsorin Biker-in-Need! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café
Auteur Bericht
camou-22

BerichtGeplaatst: Wo Feb 22, 2012 8:40 pm    Onderwerp: Goed Doel-Sponsorin Biker-in-Need! Reageer met quote

Aan allen die dezelfde passie delen als Mario, en hem daarom verder willen helpen;

Een kleinde bijdrage(50 cent,1-2 eurootjes) is meer dan Welkom !

Mario en Suzanne Danken alvast iedereen!

Mvg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
vinnycorleone

BerichtGeplaatst: Wo Feb 22, 2012 9:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

naar Canada verhuizen en je mtb verkopen...

ik denk dat het verstandig is dat hij eerst maar eens die werkvergunning regelt, voordat hij zich in wedstrijdrijden gaat storten, anders blijft het natuurlijk een bodemloze put...

maar verder leuk initiatief hoor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
camou-22

BerichtGeplaatst: Wo Feb 22, 2012 9:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Daar is hij ook mee bezig(elke dag).

De omstandigheden om een werkvergunning te krijgen in Canada (en sommige andere landen) zijn zeer moeilijk/zwaar, en niet te vergelijken met Europa.

Hij wou normaal gezien gesponsored rijden, maar aangezien hij geen Noord-amerikaanse wedstrijdresultaten heeft kan hij daarop niet rekenen.

Het geld dat hij heeft, dient om met zijn vriendin dit jaar in het huwelijk te treden en daarna de Canadese nationaliteit aan te vragen)ook dat duurt enkele jaren alvorens hij zijn papieren heeft, en op die manier kan werken...) en om te leven.

Als mede-biker zou je moeten weten dat leven zonder je passie niet leuk zou zijn.
En ik denk dat iedereen het ermee eens is dat elke mens recht heeft op sport.

Ipv een ongezoute mening te geven, vraag eerst waarom dit initiatief wordt ondernomen.

Doch, bedankt om je mening te geven.

Mvg
Naar boven
Chmod

BerichtGeplaatst: Wo Feb 22, 2012 9:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben een vader van 2, huis gekocht ed. Kan ook wat sponsoring gebruiken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Smittie

BerichtGeplaatst: Wo Feb 22, 2012 9:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

no offence maar ik lach me rot....

dan kan ik ook wel een topic starten:
ik heb laatst een auto gekocht en heb nog maar weinig geld over om mijn tank vol te gooien, met de huidige brandstofprijzen loop ik helemaal leeg als arme student. Hierdoor kan ik mijn sport en passie niet uitvoeren.

wie wilt mij nu sponsoren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
illuminatastigmata

BerichtGeplaatst: Wo Feb 22, 2012 10:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Eerlijk is eerlijk.......behoorlijk kansloze actie om op DP om geld te vragen voor iets waar je zelf niets voor terug gaat krijgen.
En nog eerlijker....ik kan je zo nog 1000 websites geven waar dit behoorlijk kansloos is.
We hebben hier allemaal dezelfde(ongeveer) hobby en geven er(waarschijnlijk)allemaal te weinig geld naar onze zin aan uit......
Denk niet dat je hier veel kans gaat maken op muntjes.
Hier koopt men liever een TLD dan bijvoorbeeld een 661 of een Thomson ipv een BBB(no offence)......
Daarnaast had degene die naar Canada is vertrokken op zijn vingers kunnen uittellen dat prof-DH-en niet zomaar 123 effe geregeld zou zijn aldaar....
Om nog maar te zwijgen om hier de kost mee te gaan verdienen......
Denk trouwens dat je ''aardig''moet kunnen rijden om daar als prof je opwachting te mogen/kunnen maken.

MegaWindie schreef:
Als mede-biker zou je moeten weten dat leven zonder je passie niet leuk zou zijn.

Ipv een ongezoute mening te geven, vraag eerst waarom dit initiatief wordt ondernomen.

Tuurlijk heeft elk mens recht op sport, maar waarom moeten wij dat betalen voor hem????
En waarom dit initiatief wordt genomen heb je al gezegd.....De liefde van zijn leven........Toevallig een Canadese.Tsja....Voor mij alleszins nog geen reden om in de buidel te tasten, en ik vermoed velen hier met mij........
Jij vraagt om geld maar vindt het WEL vreemd als iemand zijn ongezouten mening geeft.......(hahaha, ik moet effe lachen....)

Desalniettemin.........succes. Cool
Remmes

BerichtGeplaatst: Wo Feb 22, 2012 11:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

beter had ie eerst zn zaakjes op orde gebracht, alvorens daarheen te verhuizen

maar goed, ik heb ook 2 kids, 5 bikes, een vrouw, een bureau vol computers, en een vijver van 10 kuub met aardig aan de prijs koi karpers

wie gaat mij nu sponsoren ? Smile
bank gegevens via PB
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
GTLTS

BerichtGeplaatst: Do Feb 23, 2012 8:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien was het slim om eerst eens wat te plannen voordat 'ie emigreert?! De Rocky Mountains zijn niet ineens verschoven, die lagen er toch echt wel al een aantal jaren. Dat je daar dus goed kunt fietsen is niet zo een bijzondere ingeving van hem. Dat had 'ie hier ook aan de keukentafel met een kaart van Canada kunnen uitvinden, toch?

Daarbij is het volgens mij niet zo een probleem om iets over te houden voor een tweedehands fietsje als je het hebt over budgetten voor emigreren, trouwen, vergunningen aanvragen etc.

En ook dat was een simpele optelsom; dat je niet zomaar een werkvergunning krijgt in Canada. Dat weet inmiddels de halve wereld.

Waarschijnlijk had je hier op meer kunnen rekenen als iemand in de financiële problemen is gekomen buiten de eigen schuld om. Dat is niet het geval.

Bijna iedereen moet hier dingen laten om zijn of haar hobby uit te kunnen oefenen maar meneer heeft ervoor gekozen om het fietsen te laten zodat ie wat vaker op z'n vriendin kan oefenen Wink
de lachende derde

BerichtGeplaatst: Do Feb 23, 2012 10:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

Kan hij/jij dit niet beter bij fietsenwinkels in Canada proberen?

Denk dat je meer kans hebt om daar eens in de gedumpte onderdelenbak te mogen graaien dan dat 2000 mensen een halve euro gaan doneren, zoveel mountainbikers heb je niet eens in Nederland..

Wel een kutsituatie hoor maar dat is zoals gezegd niet iets dat je niet had kunnen voorzien.

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
cyberhawk

BerichtGeplaatst: Do Feb 23, 2012 2:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

was nederland maar zoals canada.. Sad

hier had hij allang een uitkering gekregen Ban?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
napalm

BerichtGeplaatst: Do Feb 23, 2012 3:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

MegaWindie schreef:

Mvg

Idd iedereen heeft recht om te sporten hij kan er ook voor kiezen om te zwemmen
Ik heb nog wel een zwembroek voor hem liggen, mag hij zo hebben!!!!!!!!!!

En waarom dit initiatief???? Volgens mij vraag je aan ons of om z'n trouwerij of zijn fiets te sponseren.
Hij kan ook gewoon een fiets huren daar, en een keer meedoen aan een wedstrijd, kan hij zich gelijk bewijzen daar.
Thomas_mtb

BerichtGeplaatst: Do Feb 23, 2012 4:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ook weer gelul over Nederlands uitkeringsbeleid...beetje jammer! ZE hebben het allemaal gedaan Wink

Expats krijgen hier ook geen uitkering...pas na een bepaalde periode gewerkt te hebben (en daarmee dus voor de wet hebben bijgedragen aan de NL maatschappij)
Naar boven
cyberhawk

BerichtGeplaatst: Do Feb 23, 2012 4:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vrouwtje volhokken en klaar ben je.. alhoewel ik twijfel of het in canada ook zo werkt.. Neutral
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Thomas_mtb

BerichtGeplaatst: Do Feb 23, 2012 4:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tja...geen idee idd...denk dat het beter is om daarheen te gaan als je al een baan hebt gevonden (net als USA)...en om je fiets mee te nemen Laughing
Naar boven
DESL

BerichtGeplaatst: Do Feb 23, 2012 5:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Allemaal erg sneu maar kansloos initiatief, ik heb de oplossing:
Ga samen in NL wonen!

Of ga niet (of later als je een job hebt) trouwen.

Ik wil ook vanalles waar ik geen geld voor heb maar daar val ik m'n mede DP'ers ook niet mee lastig.
epic-marco

BerichtGeplaatst: Do Feb 23, 2012 9:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou hart van Nederland eens proberen.
Die zijn wel goed in zielige verhalen en zitten op hetzelfde denkniveau.
Of koop een derde hands gitaar en een oude hoed en ga lekker in een drukke straat
geld proberen te vangen , dan heb je ook geen verlies met omwisselen .
Jezus man , ga toch fietsen Laughing
Naar boven
PaulRush

BerichtGeplaatst: Zo Feb 26, 2012 7:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat je het hier durft te vragen. Wel lef, of kortzichtig, ik ben er nog niet uit.
Naar boven
Remmes

BerichtGeplaatst: Zo Feb 26, 2012 7:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

epic-marco schreef:
ga toch fietsen Laughing

daar zit het probleem blijkbaar juist Surprised
sampers

BerichtGeplaatst: Zo Feb 26, 2012 9:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

had dit op facebook ook al zien langskomen, maar wat ben ik blij om dit topic Very happy
Leuke reacties, goed gelachen! Laughing
Merk ik nu pas dat ik al maanden aan het sparen ben, terwijl ik evengoed een tekst op een foto had kunnen plaatsen Embarassed

en om dan nog on topic te antwoorden:
In Canada is de vastgoedmarkt goedkoper, zijn de lonen hoger, en wordt veel meer gelet op capaciteiten dan diploma's.

Een Belg tussen 18 en 30 kan btw eenvoudig en snel een visum krijgen voor een jaar, als je gaat met de bedoeling om te werken. Niet dat het verplicht is, maar je dient op voorhand enkel een 3000tal euro reserve te hebben en een vliegtuig ticket aan te kopen.
En dan mag je daar een jaar verblijven, no questions asked.

ohja, en trouwen in Canada heeft voor zover ik weet helemaal geen effect om er te mogen werken enzo...

PS: Waarom staat er een Solis Tephra 5.5 afbeelding achter een tekst over competitie downhill?

Remmes

BerichtGeplaatst: Zo Feb 26, 2012 9:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

misschien zijn het bekenden van deze persoon, een downhill ( Smile ) bike te koop heeft Surprised

http://link.marktplaats.nl/534584085
Mattin

BerichtGeplaatst: Ma Feb 27, 2012 6:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

-Zwart werken? (auto's wassen / schoonmaken bij mensen thuis)
-Website opzetten, zorgen/hopen dat het groot wordt, en geld vragen voor advertenties?
-Jongleren / gitaarspelen op straat?
-Terug komen naar Nederland voor een aantal maanden om full-time te werken en geld op te sparen?

No offence, maar denken jullie echt dat wij geld (waar wij hard voor hebben gewerkt) zomaar weggeven aan de luxe-problemen van iemand die zonder na te denken een stomme zet heeft gedaan?
Ik vind het heel tof van hem dat ie voor zijn vriendin naar Canada is verhuisd, maar bij zoiets is het logisch dat je van tevoren dingen plant, spaart tot je genoeg geld hebt, vergunningen regelt etc...
Naar boven
divere rules

BerichtGeplaatst: Ma Feb 27, 2012 7:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Remmes schreef:
misschien zijn het bekenden van deze persoon, een downhill ( Smile ) bike te koop heeft Surprised

http://link.marktplaats.nl/534584085

is dat nu de nieuwe bike van steve peat Cool Cool Cool
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café
Pagina 1 van 1

Ga naar: