Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

zelf sportkleding ontwerpen ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Auteur Bericht
martinez242

BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2011 9:23 pm    Onderwerp: zelf sportkleding ontwerpen Reageer met quote

Voor volgend wedstrijdseizoen heb ik een bedrijf gevonden die kleding wil sponsoren. Nu wil ik de shirts (DH jerseys) zelf gaan ontwerpen. Ik heb al een beetje rondgekeken en ben uitgekomen bij dapa-sports. ik wilde vragen of iemand ervaring heeft met dit bedrijf. En zijn er ook nog andere (misschien betere) soortgelijke opties zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage AIM naam MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
sherlock

BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2011 10:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hebben ze templates?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
martinez242

BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2011 10:52 pm    Onderwerp: Re: zelf sportkleding ontwerpen Reageer met quote

Als je met templates een blanco digitaal bestand bedoelt zouden ze je die moeten mailen, heb ik nog niet naar gevraagd. Ze hebben ook eigen ontwerpen waar je je logo en naam op kan laten zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage AIM naam MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Pagina 1 van 1

Ga naar: