Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Show your bike !! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross / Fietscross Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25
Auteur Bericht
JustRideThatBike

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2011 9:49 pm    Onderwerp: Re: Giant STP Reageer met quote

Giant Anthem 3 schreef:
Even een foto van een echt bike Wink een Giant STP

heb jij die niet te koop staan op pinkbike?:p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Giant Anthem 3

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2011 10:14 pm    Onderwerp: te koop Reageer met quote

Klopt, maar niet actief meer. Maar he, alles is te koop he;) inmiddels zitte er zwarte mavic wielen in en een nieuwere reba. Interesse?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
JustRideThatBike

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2011 10:23 pm    Onderwerp: Re: te koop Reageer met quote

Giant Anthem 3 schreef:
Klopt, maar niet actief meer. Maar he, alles is te koop he;) inmiddels zitte er zwarte mavic wielen in en een nieuwere reba. Interesse?

ja het is een mooi fietsje he (: maar je woont zo ver :s is voor mij meer dan 3 uur rijden Shocked
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Giant Anthem 3

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2011 10:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is het probleem niet lijkt me. Kunnen altijd ergens meaten. Maar hij is niet goedkoop!
Cool [/u]
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
JustRideThatBike

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2011 10:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Giant Anthem 3 schreef:
Dat is het probleem niet lijkt me. Kunnen altijd ergens meaten. Maar hij is niet goedkoop!
Cool [/u]

kan ik geloven,zie je niet elke dag rijden he Wink op pinkbike stond 950,geld die prijs nog?of vraagje nu meer :p
Naar boven
Giant Anthem 3

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2011 10:33 pm    Onderwerp: n Reageer met quote

Nee voor die prijs is ie van jou. Bij serieuze interrese pb me je nummer, kan ik je bellen.
JustRideThatBike

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2011 10:36 pm    Onderwerp: Re: n Reageer met quote

Giant Anthem 3 schreef:
Nee voor die prijs is ie van jou. Bij serieuze interrese pb me je nummer, kan ik je bellen.

ok (: zal nog wel een kijken,moet ook nog overleggen met vader enzo (: ik laat je nog iets weten!
+ kun je me mischien vertellen hoeveel hij weegt?(:
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross / Fietscross Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25
Pagina 25 van 25

Ga naar: