Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Bril om te rijden met contactlenzen ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Medische vraagbaak
Auteur Bericht
Bartacus

BerichtGeplaatst: Zo Jan 30, 2011 4:52 pm    Onderwerp: Bril om te rijden met contactlenzen Reageer met quote

Hallo!

Over ca. 2 weken krijg ik sclera lenzen. Dit zijn lenzen die op het witte gedeelte van je ogen liggen en die, in mijn geval, mijn linker oog van 70% weer naar bijna 100% en mijn rechter oog zelfs van < 5% óók weer naar bijna 100% brengen. Er gaat een wereld voor me open, zullen we maar zeggen.

Nu rijd ik al jaren bij voorkeur zonder fietsbril omdat vuil, modder en stof mijn zicht tot vrijwel 0 reduceerden. Met die lenzen zal ik er wel aan moeten geloven weer met een fietsbril te moeten rijden. Zou iemand mij kunnen vertellen wat een goede bril is. Ik zoek een bril liefst met meekleurende glazen en die voldoende afsluit tegen stof, zand en modder maar die NIET! snel beslaat.

Iemand ervaring of tips?

Alvast bedankt!

Bart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Zo Jan 30, 2011 5:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou kijken bij de bekende merken met een O of een A of wellicht met een T... uiteraard allemaal te verkrijgen via je locale fietsenwinkel Cool

Voor de slechte verstaanders: oakley, adidas of tifosi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOSS

BerichtGeplaatst: Zo Jan 30, 2011 5:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Persoonlijk zou ik voor A gaan; betaalbaar en, heel belangrijk, goed verstelbaar. Dit itt tot O. Verder geloof ik dat A ook wat betaalbaarder is
Tifosi heb ik een Polariserende bril van met meekleurende glazen(krijgertje). Ik merk dat dit "glas" een stuk minder van kwaliteit is/de manier van lenzen maken.
Ik heb hier in de hoeken toch wel wat vertekening......

dusssssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Erikje

BerichtGeplaatst: Zo Jan 30, 2011 10:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

A van AGU...... toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOSS

BerichtGeplaatst: Ma Jan 31, 2011 8:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij stond er "Bekende merken"??? Of lees jij met een een Evil Eye Wink ?

dussssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Bartacus

BerichtGeplaatst: Di Feb 01, 2011 1:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Thnx, heren! Ik zal eens bij A gaan kijken. O had ik al bekeken en T vind ik wat minder.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Medische vraagbaak
Pagina 1 van 1

Ga naar: