Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

MONSTER ENERGY FINALE MINI DH CUP 12 SEP 2010 UPDATE ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
larzveenz

BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2010 8:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad complimenten voor de organisatie, t was weer een prachtige wedstijd. Heb enorm genoten, wat te danken is aan t mooie weer en de gezellige mensen. Ligt t aan mij of wordt de scene in Nederland niet alleen groter maar ook steeds leuker? Veel gepraat en enorm gelachen met veel gezellige gasten, was echt top. Guys, bedankt voor deze mooie afsluiter! Arms wide open
Ben benieuwd naar alle tijden, weet wel dat t tussen de 3e en 6e (of 7e?) plek enorm dringen was (volgens mij nog geen seconde uit elkaar). Blij dat ik net 22/100e sneller was dan Maarten, die 4e werd, maar wat een spannende wedstrijd zeg. Absoluut een van de leukere, zo niet de leukste, van het jaar.
Ik wil ook Daniel graag nog even bedanken voor zijn inspanningen om me te laten verdrinken in de appelcider, t was bijna gelukt Laughing
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Trancerider

BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2010 9:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

en toen was het alweer voorbij. Mini-DH 2010.
Wat een geweldige dag vandaag! Sunshine, sweet track, lots of riders, good vibe, what else could you wish for?

Ik had net ff een korte montage in elkaar gezet, zie hierrrrr:

Echt/langer filmpje komt in de loop van de week.

grtz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
surfstad

BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2010 9:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

Was ouderwets gezellig op de vieze berg.
Nog nooit zo'n vet downhill track gezien in Nederland.
Waardige finale wedstrijd van een cyclus volgens mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
aappii

BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2010 11:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

ondanks dat ik het sochtends toch erg somber in zag door het weer, is het in de middag weer helemaal goed gekomen. tijdens de training lekker glibberen en glijden, en tijdens de race runs was er gelukkig alweer veel meer grip. het was leuk georganiseerd en er hing een goede sfeer.
ik heb vooral genoten van de commentator bij de road gap, haha wat een onzin kraamde die allemaal uit zeg hilarisch!
al met al heb ik een topdag gehad!
mn vriendin had ook nog wat foto's genomen:
http://aappii.pinkbike.com/album/mini-dh-bhoek-12-09-10/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
divere rules

BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2010 2:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb niet gereden maar toch wel leuk om te zien Cool
Ze moeten meer organiseren Surprised

Waren er nu veel van dirty hlll zelf??? leek wel of iedereen mekaar kon Laughing
Naar boven
takezo

BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2010 4:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hier mijn bijdrage aan het fotofeestje. (Het duurde even voor pinkbike alle 360 foto's verwerkt had)

http://takezo.pinkbike.com/album/Bergschenhoek-Mini-DH-2010/

Als iemand de 4mb versie van zijn of haar shot wil dan zie ik de pm graag tegemoet.

Ps erg leuke dag gehad gisteren. ook als toeschouwer.
----------------------------
Naar boven
XANonimous

BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2010 4:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hier de filmpjes van ons van afgelopen zondag tijdens de Mini Downhill in Bergschenhoek. Was echt een topdag en een erg coole track!

Ik heb nog een heel hoop meer beelden van iedereen hier in mijn Pinkbike channel. Als iemand beelden wilt hebben geef even een mailtje of PB, dan zorg ik voor een download: http://ellsworthbart.pinkbike.com/channel/Mini-Downhill-Cup-Round-3/

Mijn run:

Marlow van MTBM op mijn bike (had zijn fiets heel kundig in de training kapot gereden :P )
De start:&feature=channel
De gap:&feature=channel

De eeuwige four-crosser Miel:

Ik zelf op de gap:&feature=channel

Rob die altijd sneller dan ons is :P

En dan hebben we Rick op de Balfa nog:
De boomstammen:&feature=channel

Met alle dank aan de mannen van Dirtyhill voor de topdag!

Laatst aangepast door XANonimous op Di Sep 14, 2010 11:25 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Metatron

BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2010 4:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

divere rules schreef:
Waren er nu veel van dirty hlll zelf??? leek wel of iedereen mekaar kon Laughing

Elkaar kende... Rolling smile ik rij iets meer dan een maandje rond in deze wereld, het is een kleine gemeenschap. Iedereen kent elkaar al snel dan.
Naar boven
amanda

BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2010 4:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteravond filmpje in elkaar geflanst:

http://vimeo.com/14918244
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
mechanicien

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2010 6:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

De uitslagen staan online zie: www.dirtyhill.nl Eindklassement volgt nog.
Are bikepark
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
XANonimous

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2010 9:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hier de fotos en video''s die mijn lieftallige vriendinnetje heeft gemaakt zondag, staan wel een paar classics tussen Smile

VIDEO: http://ellsworthbart.pinkbike.com/channel/Mini-Downhill-Cup-Round-3/

FOTO: http://ellsworthbart.pinkbike.com/album/Mini-Downhill-Cup-Round-3/

iemand beelden wilt hebben geef even een mailtje of PB, dan zorg ik voor een download.
mechanicien

BerichtGeplaatst: Vr Sep 17, 2010 2:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Eindklassement inmiddels ook online zie: www.dirtyhill.nl
Are bikepark
Naar boven
christoff

BerichtGeplaatst: Vr Sep 17, 2010 6:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt voor alle foto's en filmpjes van de belgen. echt top
Naar boven
Florian

BerichtGeplaatst: Ma Sep 20, 2010 4:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hierbij nog een filmpje wat mn broertje heeft gemaakt

Rianne

BerichtGeplaatst: Wo Okt 06, 2010 5:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

op www.dirtyhill.nl staat nog een link naar een filmpje van Cederick Wildenburg van Offroad Productions
Naar boven
Snorro

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2010 10:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

UITDRUKKELIJKE OPROEP

Ondanks dat we eerder hebben vermeld dat het parcours alleen voor de wedstrijddag zelf toegankelijk is en uitdrukkelijk hebben verzocht voor én na dit evenement hier niet te rijden hebben we afgelopen weekend toch geconstateerd dat er toch wordt gereden. Tevens hebben we gezien dat nadat we alles na de wedstrijd hebben opgeruimd en gladgetrokken dat er opnieuw schansen en jumps zijn gegraven.

Hierbij willen we degene die toch rijden en deze nieuwe jumps hebben gemaakt dringend verzoeken NIET meer te rijden en de jumps DIRECT te verwijderen!

Als organisatie lopen we momenteel een grote kans (financieel) aansprakelijk te worden gesteld voor het opruimen van een en ander. Tevens maken deze acties het zeer moeilijk om een vergunning voor een mogelijke 2011 editie van de mini-downhill te verkrijgen.

DUS DOE IEDEREEN EEN LOL EN VERZIEK HET NIET VOOR ANDEREN! NIET RIJDEN EN NIET GRAVEN!
Naar boven
camouflage
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Dec 22, 2010 11:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mrtnrider schreef:
crazy canuck schreef:
Quote:
er komen al 2 belgen ook mee rijden Very happy

DRIE!

Nemen jullie ook even de organisatie van de nissan dh cup mee? Zien ze wat organiseren is...

Wahahahahaa, grapjas !!
Daarom dat je een DH-wedstrijd in Nederland organiseerd op een heuveltje waar je op 1 minuut beneden bent.. . Surprised Laughing Laughing Angel...

Weet waar je aan begint voor je commentaar geeft!

Vriendelijke greetz,

-=M=-
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: