Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Hartslagmeter ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Accessoires
Auteur Bericht
Faxmulder
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Jan 11, 2009 11:22 am    Onderwerp: Hartslagmeter Reageer met quote

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe hartslagmeter.

Alle aanbevelingen zijn welkom.

Ik ben op zoek naar een pols uitvoering want ik wil heb gebruiken bij fietsen, hardlopen, wandelen en het horloge voor timing Angel....

Ik zag een aadige aanbieding voor een Polar S625.

Maar als iemand iets anders aanbeveelt hoor ik het graag.
mateis

BerichtGeplaatst: Di Jan 13, 2009 7:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Polar, altijd goed. Betrouwbaar product, erg gebruiksvriendelijk en okeje service als er wat mee is. Met andere merken heb ik recent echter geen ervaringen, moet ik bekennen.

Ik heb zelf de CS300. Zelfde eisen als die jij stelde. Prima apparaat, maar misschien een tikkie basic qua opties. Dan is de S625 allicht beter uitgerust. Je kan op de CS300 bv maar 1 zone instellen, dat vind ik wel eens wat vervelend. Ook de weergave tijdens inspanning had van mij wat minder summier gekund, achteraf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
bram74

BerichtGeplaatst: Wo Feb 17, 2010 7:40 pm    Onderwerp: hartslagmeter Reageer met quote

Hallo Faxmulder,
ikzelf blij met mijn Sigma hartslagmeter. Goedkoper dan een Polar (is ook goed maar duurder). kijk maar eens op www.feelgoodwinkel.nl

ennuh, google helpt, hartslagmeters in overvloed. ook op marktplaats veeeeel aanbod.

gr Bram
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
quinn

BerichtGeplaatst: Do Feb 18, 2010 6:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hallo,

ik verkoop deze dingen, de S 625 maken ze niet meer,
deze vinden zal niet zo makkelijk zijn
van polar zal de cs 300 het enige zijn wat je als polshorloge kan gebruiken wat gemaakt is voor te fietsen
en anders suunto
een t3c bijvoorbeeld. kan je bike en loop unit op aansluiten.
veel compatibeler dan andere merken. met polar koppel je jezelf aan 1 sport
tenzij je een GPS unit erop neemt (deze is wel minder accuraat!)
suunto is duurder maar mooier en uitgebreider

of de forerunner serie van garmin. zeer goede prijzen voor omnisporten
zoals lopen en fietsen. hoewel hij groot is maar zeker niet moet onderdoen voor polar, suunto of sigma!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
barney

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2010 1:39 pm    Onderwerp: vragen plus eisen Reageer met quote

Kerel,

wat mij betreft is de nauwkeurigheid en storings(on)gevoeligheid belangrijk! Vraag naar real-time weergave, dus dat elke hartslag weergegeven wordt. Anders krijg je een vertraagd beeld, en dat is juist zo belangrijk voor de herstel tijd na inspanning. Die vertraging wordt veroorzaakt doordat er een gemiddelde van bv. 10 hs weergegeven wordt. Let ook op de invloeden van bv. andere gebruikers van hartslagmeters in je omgeving. Elke atleet zoals jij is gebaat bij een optie waarbij je hartslagzone's in kunt stellen, zodat je gewaarschuwd wordt als je erbuiten komt, hetzij per hartslag, hetzij in percentage. Nog een tip, vraag naar of let op een interval-timer, dan kun je een intensieve en rust periode instellen. BV 9' int. - 6' rust.
Dat 6 keer op de fiets is 1,5 uur intervallen! Int. op 85 % en rust op 65 % van je HF max. Uit ervaring weet ik dat de baterijen van Suunto niet heel erg lang mee gaan, kun je ook vragen, en naar de service daarvoor. Wat is jullie service bv.? Zonde dat de 625 x niet meer gemaakt wordt, dat was de computer voor triathleten, maar er is vast meer nieuws op de markt! Succes
cyberhawk

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2010 1:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

de hulk had er ook een in film 2...

die moest wel accuraat zijn ivm met boos worden wat het merk daarvan was weet ik niet meer..

ik zal vanaaf nog ff kijken..waar marketing in films wel niet handig voor kan zijn.. Very happy

ik heb hier ook aan zitten denken na mn fysieke test..

wel handig om te weten wat je lichaam doet en wanneer je moet stoppen ..

of haal jij m voor een andere reden > ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo messenger MSN messenger
Swannie

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2010 2:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Al de functies die in een 625 zitten, zitten toch ook in de RS800 (al dan niet PTE) en ook in een 725 of een 710.
De 725 vind je toch nog. De RS800 is een relatief nieuw toestel en nu heb je toch momenteel de Pro Tour Edition.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2010 5:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een Ciclosport HAC5. Massas opties (te veel eigenlijk), en voor veel verschillende sporten te gebruiken.
fucalot

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2010 9:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb net een nieuwe sigma, werkt prima, compleet geleverd met polsband, trapfrequentiemeter, alles erop en eraan voor net geen 100 euro.
http://cgi.ebay.de/NEU-Fahrradcomputer-SIgma-Sport-BC-2209-MHR-STS-2010-/390201518243?cmd=ViewItem&pt=Fahrrad_Zubeh%C3%B6r&hash=item5ad9d2a8a3
Heb hem wel bij Rose besteld, stond in aanbieding.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Accessoires
Pagina 1 van 1

Ga naar: