Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

champery woldcup dh ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill wedstrijden
Auteur Bericht
TIthomas

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2010 1:08 pm    Onderwerp: champery woldcup dh Reageer met quote

Zijn er nog mensen die het plan hebben om naar de worldcup in Champery te gaan kijken? Ik ben rond die tijd daar in de buurt op vakantie en wil wel een worldcup dagje meepikken, maar nog nooit zo een evenement bezocht. Is het de moeite waard, is er te komen, moet ik voor 1 nachtje een camping reserveren etc. Praktische info of tips zijn welkom!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
xxtreme1979

BerichtGeplaatst: Vr Jul 09, 2010 11:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wij zijn er bij met de club vanuit MountainbikingMorgins. Zeer spectaculaire track en er is goed te komen. Mocht de weg zijn afgesloten dan kan je met de trein vanaf Val D'Illiez komen. Meestal dien je voor de dag een kaartje te kopen. Er zijn er meestal twee, 1 met een enkele keer omhooog en 1 waarmee je meerdere keren naar boven kunt. Kaartje kost denk ik rond de 15 euro. Zodra ik alles precies weet post ik het wel even.

Onderkomen kan je naar wens vinden. Bij ons is ook nog plek (:
Trancerider

BerichtGeplaatst: Do Jul 15, 2010 8:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jow

ik kom ook kijken die dag (kan als het goed is de DH net meepakken.) Ik vertrek maandag vanaf hier. Camping is helaas vol, maar hopelijk is er nog plek op de camperplaats
Vind het zelf idd ook erg cool om een keer zoiets mee te maken Surprised

Overigens wil ik de dagen daarna nog wat parken daar in de buurt bezoeken (morzine, les gets, morgins)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill wedstrijden
Pagina 1 van 1

Ga naar: