Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Interesse peiling 12 uurs race ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country wedstrijden
Auteur Bericht
timbo16

BerichtGeplaatst: Za Nov 28, 2009 3:35 pm    Onderwerp: Interesse peiling 12 uurs race Reageer met quote

Goededag,

Het is ons als mtb club opgevallen dat er in NL maar weinig langeafstands/duur wedstrijden zijn.
De 6 & 24uurs in Assen is er daar één van die aan de reacties te lezen hier op het forum erg in de smaak is gevallen.
Nu spelen wij als club met de gedachten om in middennederland een 12 uurs race te gaan organiseren, die gepaard gaat met nachtrijden, dit zal bijv zijn van 22.00-10.00 of 23.00-11, zo'n soort opzet.
We zijn nu met een aantal enthousiaste vrijwilligers bezig met het opzetten van deze wedstrijd.
Maar we zijn ook benieuwd hoeveel deelnemers we nu ongeveer kunnen verwachten en wat die belangrijk vinden wat er bij zo´n wedstrijd nou aanwezig/gebeuren moet.
Het is de bedoeling om met een aantal klasses te werken, waaronder:
-Solo Man.
-Solo Vrouw(bij genoeg aanmeldingen.
-Teams tot bijv max4 om te moeilijkheids graad wat hoger te houden.
-Gemengde teams.
-Singlespeed( aangezien ons mede opgevallen was dat bijv het NKSS erg in trek was en er steeds meer SS bij komen.
(de aparte klasses als vrouwsolo en ss zijn ook erg afhankelijk van de aantal deelnemers)

De verwachting is om dit evenement plaats te laten vinden in juli.

Dus graag zou ik van jullie horen
A: Zouden jullie mee doen(als team, solo, ss e.d)
B: Wat is volgens jullie belangrijk wat erbij zou moeten zijn(dit kan evt ook gepbed worden).

Groeten tim
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Za Nov 28, 2009 8:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Antwoord op vraag a: ja
Antwoord vraag b: Feest tot diep in de nacht.

Toelichting op vraag a:

Voor mij alleen te doen in als het van zaterdag op zondag is.
Zaterdag is voor mij een normalen werkdag en in juli is het hoogseizoen erg vrij krijgen gaat voor mij dan haast niet.

Toelichting vraag b:

Afgelopen jaar http://www.schlaflosimsattel.de/ gereden en dat is heel goed bevallen.
Ze hadden vrijdag op zaterdag feest,wij Hollanders hebben toen al wat concurrenten uitgeschakeld.
Wat is miste tijdens de wedstrijd was publiek tijdens de nacht.
Je fietst diep in de nacht en dan slapen normale mensen en de dieren in het bos.
Dit was zo nu en dan best een beetje saai.
Oplossing volgens mij,door of langs een feesttent rijden waar gewoon de ganze nacht optredens plaatsvinden van de locale bands vergezeld van hun aanhang.
Dus een combinatie van sport en entertainment .

Hou je ons op de hoogte?
Sepp

BerichtGeplaatst: Za Nov 28, 2009 9:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

leuk - heb ik wel interesse - geeft wat motivatie, om te gaan trainen, en dan heb ik mijn Lupine niet voor spek en bonen gekocht Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Trekrules

BerichtGeplaatst: Za Nov 28, 2009 9:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gaaf idee en ben er zeker voor in de stemming voor een 12 uurs race te gaan rijden Smile ,als het maar in het weekend is dan vindt ik het goed Very happy.Zoals Het tuig al zegt een evenament als dit kan gewoon niet zonder dikke feest en muziek.

Voor entertainment leg wat fikse dirt jumps neer voor de dirt jumpers,dan kan het publiek naast het kijken van de race,ook lekker genieten van wat zieke dirt jump actie Cool.
timbo16

BerichtGeplaatst: Zo Nov 29, 2009 1:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk mooi dat jullie het een goed idee vinden.
Ik zal jullie zeker op de hoogte houden, nu is het natuurlijk allemaal eerst van belang hoe het met de vergunningen gaan enzo, want dat maakt of breekt het evenement.

Er zijn inderdaad plannen om entertainment te houden zodat het publiek ook meer geneigd is om te blijven en de deelnemers te steunen, maar ook hier geld weer wat is mogelijk met vergunningen.

Het zal denk ik, het makkelijkst voor de werkende, idd op zaterdag plaatst vinden, want zoals genoemd veel mensen moeten toch gewoon werken op vrijdag dus dan zou zaterdag mijns inziens het beste uitkomen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Ma Mei 03, 2010 3:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe is het verder met uw gedachte?
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2010 9:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Voor 12 uurs geeft de gemeente Utrecht geen vergunning af. Er is nu een vergunning voor een 6 uurs race aangevraagd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country wedstrijden
Pagina 1 van 1

Ga naar: