Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

xtrail mud 5.0 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country / Marathon
Auteur Bericht
vic_ske

BerichtGeplaatst: Wo Nov 04, 2009 12:35 pm    Onderwerp: xtrail mud 5.0 Reageer met quote

wat vinden julie van deze fiets?
ist betrouwbaar?
http://www.fietssportief.be/be-nl/producten/mountainbikes/xtrail-mountainbike-2010-full-xt-reba-sl-mud-5-0/638
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Sven

BerichtGeplaatst: Wo Nov 04, 2009 1:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Waarvoor wil je de mening van dirty-pages-leden gebruiken?
Aankoop ondersteunen of meer gebruikersinfo over de fiets?

Qua onderdelen zit het wel snor, qua frame zal het een build-to-order zijn. Dat heet: 1 geometrie die voor meerdere merken wordt ingezet, met afzonderlijke kleur/merkstellingen.

Anyway, leuk fietsje voor een leuk bedrag.
cyberhawk

BerichtGeplaatst: Wo Nov 04, 2009 2:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Arms wide open
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
BikerBert

BerichtGeplaatst: Za Nov 07, 2009 8:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Met een Xtrail is eigenlijk niets mis. Het frame is exact hetzelfde als wat Focus gebruikt voor hun MTB's. Ook in verschillende testen komt de fiets er goed vanaf..Komt bij dat je voor dit geld bijna nergens zo'n afmontage krijgt...Bij de buren hebben al een aantal mebers een Xtrail en die zijn goed te spreken over de fiets, ook de service zou bij Fietssportief hoog in het vaandel staan..
chillozz

BerichtGeplaatst: Ma Jan 04, 2010 5:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

BikerBert schreef:
Met een Xtrail is eigenlijk niets mis. Het frame is exact hetzelfde als wat Focus gebruikt voor hun MTB's. Ook in verschillende testen komt de fiets er goed vanaf..Komt bij dat je voor dit geld bijna nergens zo'n afmontage krijgt...Bij de buren hebben al een aantal mebers een Xtrail en die zijn goed te spreken over de fiets, ook de service zou bij Fietssportief hoog in het vaandel staan..

dit klopt ook;)
fietssportief is een fijne zaak met goed advies voor ieder;)
heb der zelf inmiddles men 2e bike gekocht dit maal een fully die hun zelf hebben samengesteld toendertijd en t bevalt me uitstekend )owjah die fully die ik heb is der maar 1 van das een andere dan op die site;))
ma k raadt fietssportief dus wel aan ik en men maten hebben der in totaal al heel wat fietsjes gehaald hehee en niemand klachten dus ik zeg doen !!

have fun
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country / Marathon
Pagina 1 van 1

Ga naar: