Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

bike park in frankrijk ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Vaste routes
Auteur Bericht
vette ranger

BerichtGeplaatst: Di Jun 07, 2005 7:04 pm    Onderwerp: bike park in frankrijk Reageer met quote

hallo
ik ga samen met een vriend naar frankrijk om te bike,
dit is de eerste keer in frankrijk en we vroegen ons af welke downhill, freeride parken leuk zijn te bezoeken

mzzls
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
jojo

BerichtGeplaatst: Wo Jun 08, 2005 11:59 am    Onderwerp: Re:bike park in frankrijk Reageer met quote

Portes Du Soleil --> www.ridemorzine.com
zeker de moeite waard heb ik gehoord, van de zomer zelf uittesten Smile

hier een overzichtje van meerdere DH banen in Frankrijk.

In omgeving van Apt komt ook een bikepark (echter wel zonder lift), link weet ik zo 123 niet meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Chmod

BerichtGeplaatst: Vr Jun 10, 2005 6:11 pm    Onderwerp: Re:bike park in frankrijk Reageer met quote

Morzine in combi met les gets is altijd wel leuk. Skilift tot start en skilift aan einde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
valent46

BerichtGeplaatst: Di Nov 10, 2009 5:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

het lac blanc bikepark egt supervet park ben er de vorige vakantie geweest en ga er deze vakantie weer heen dus meer info vind je op www.lacblancbikepark.com geloof ik typ het anders ff bij google in.
mzzl
Mrtnrider

BerichtGeplaatst: Di Nov 10, 2009 5:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

valent46 schreef:
het lac blanc bikepark egt supervet park ben er de vorige vakantie geweest en ga er deze vakantie weer heen dus meer info vind je op www.lacblancbikepark.com geloof ik typ het anders ff bij google in.
mzzl

Leer jij even typen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Vaste routes
Pagina 1 van 1

Ga naar: