Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Brentjens Classic: verdiende winnaar? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country wedstrijden
Auteur Bericht
De Lars Cuevas

BerichtGeplaatst: Zo Okt 11, 2009 8:17 pm    Onderwerp: Brentjens Classic: verdiende winnaar? Reageer met quote

Van nu.nl:
EIJSDEN - Mountainbiker Bart Brentjens is zondag in Eijsden Nederlands kampioen marathon geworden. De voormalig olympisch kampioen kwam alleen aan de finish, met een grote voorsprong op zijn ploeggenoot Jelmer Pietersma, die zilver won.

Zijn ploegmaat, volgens de winnaar de sterkste man in koers, stond namelijk een wiel af op het moment dat Brentjens lek reed. Daardoor viel Pietersma terug. Op bijna zes minuten van Brentjens arriveerde hij desondanks nog wel als tweede.

Brentjens, die het mountainbiken combineert met het managen van een team, weet nog niet zeker of hij volgend seizoen nog terugkeert in het wedstrijdcircuit. Zaterdag vierde hij zijn 41e verjaardag.

Weet iemand met wat voor banden Bart reed?
Gezien zijn historie in lekrijden is het te verwachten dat bij met bespottelijke banden rondreed. Een supersterke veelbelovende teammaat van zijn wiel "beroven" vind ik dan echt not done. Jelmer laten winnen was een mooie geste geweest imho.
Let wel, dit is pure speculatie van mijn kant, weet iemand hier hoe het precies gegaan is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
willem12

BerichtGeplaatst: Zo Okt 11, 2009 8:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Deze had ik al eerder vanavond opgezocht:
UCI Regelboek schreef:
4.2.047 In addition to technical assistance in feed zones, technical assistance is permitted outside these zones only between riders who are members of the same UCI MTB team or of the same national team.

Ja, hij rijdt op gesponsorde banden, koop die zooi niet, en rijdt blijkbaar nogal lomp. Zoek op zusterfora maar eens naar "Bart brentjes lekrijden" en er gaat een wereld voor je open.

Pietersma is dus gewoon knecht in het Bart Brentjes Mountain Bike Team en knechten doen wat knechten moeten doen. Zo gaat dat in het professionele wielrennen. Wat had je dan gedacht ???

Maar belangrijker: Mirre heeft het blijkbaar geen Top3 gereden.. Crying or Very sad Jammer.
bartje325i

BerichtGeplaatst: Zo Okt 11, 2009 10:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Staat ergens de uitslag al online?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
faxe

BerichtGeplaatst: Zo Okt 11, 2009 10:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Na een kilometer of 40 haalde Mirre mij in. Ze lag toen volgens mij op een vijfde/zesde plaats en had gelet op de achterstand weinig kans meer om de achterstand in haar eentje goed te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Ma Okt 12, 2009 5:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

faxe schreef:
Na een kilometer of 40 haalde Mirre mij in. Ze lag toen volgens mij op een vijfde/zesde plaats en had gelet op de achterstand weinig kans meer om de achterstand in haar eentje goed te maken.

Ze is toch uiteindelijk 4e geworden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country wedstrijden
Pagina 1 van 1

Ga naar: