Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Hondsrug Classic Gieten - 4 oktober 2009 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country wedstrijden
Auteur Bericht
J-gen

BerichtGeplaatst: Za Sep 12, 2009 10:47 am    Onderwerp: Hondsrug Classic Gieten - 4 oktober 2009 Reageer met quote

Vorig jaar was de Hondrug classic één grote glijpartij vanwege het slechte weer, toch heb ik me dit jaar weer ingeschreven. Zijn hier nog meer mensen die zich hebben aangemeld en/of vorig jaar hebben meegedaan en dat nu wel/niet doen?

Beetje info:
Op zondag 4 oktober 2009 wordt in de Staatsbossen van Gieten de 13e editie van de Hondsrug Classic verreden. De Hondsrug Classic wordt verreden onder de vlag van de KNWU en staat op de internationale MTB kalender van de UCI vermeld als Classe 1 wedstrijd. Het parcours is 55,4 kilometer lang, redelijk vlak met hier en daar een zandgat of heuveltje. Bij regen kan het parcours dus glad zijn. De sfeer is prima, en verwacht dat er hard gereden kan worden als het een beetje droog is.

Link: www.gietenwielrennen.nl/hondsrugclassic
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Trekrules

BerichtGeplaatst: Za Sep 12, 2009 11:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Doe ook mee alleen voor de fun
partyboj

BerichtGeplaatst: Ma Sep 14, 2009 7:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Doe al mee sinds 1998.
Eigenlijk is het de meest saaie wedstrijd van het jaar, maar op 1 of andere manier ga ik toch elk jaar weer heen Laughing!
Het is dichtbij en m'n fietsmaatjes gaan ook altijd!
Vorig jaar vond ik het geweldig, heerlijk die blubber!
Van mij mag het dit jaar weer stortregenen! Arms wide open
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
J-gen

BerichtGeplaatst: Wo Sep 30, 2009 8:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens de weervoorspellers wordt het weer prut! Very happy Gelukkig start ik dit jaar vanaf plek 600, dus als ik dit jaar net als vorig jaar weer 600 man inhaal ben ik eerste. Cool Vorig jaar begon ik vanaf plek 1200, en het inhalen op die smalle paden was niet echt makkelijk.
Naar boven
Trekrules

BerichtGeplaatst: Wo Sep 30, 2009 8:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

J-gen schreef:
Volgens de weervoorspellers wordt het weer prut! Very happy Gelukkig start ik dit jaar vanaf plek 600, dus als ik dit jaar net als vorig jaar weer 600 man inhaal ben ik eerste. Cool Vorig jaar begon ik vanaf plek 1200, en het inhalen op die smalle paden was niet echt makkelijk.

ik sta bij jouw in het zelfde start vak Laughing en yes lekker weer wordt het gewoon,laat de glij partijen maar komen bij de grote meer Evil .Idd massale file op de single tracks Neutral .
Bert600

BerichtGeplaatst: Zo Okt 04, 2009 8:18 am    Onderwerp: Hondsrug Classic Reageer met quote

Parcours lag er zaterdag mooi bij. Vanacht wat regen gehad maar nu een blauwe lucht! Over het algemeen zal parcours snel zijn vandaag..
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country wedstrijden
Pagina 1 van 1

Ga naar: