Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

xc of geen xc??? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country / Marathon
Auteur Bericht
kapotejr

BerichtGeplaatst: Vr Aug 21, 2009 5:10 pm    Onderwerp: xc of geen xc??? Reageer met quote

mensen ik ben 17 jaar en k woon in Zoetermeer sins vorig week na dat ik een 4 uur crosscountry rietje heb gemaakt in portugal ben ik serieus gaan denken over het aanschaffen van een xc bike en het te gaan doen ......maar k vroeg me eerst af of er wel andere mansen in de buurt van zoetermeer zijn die het ook doen en waar zou ik anders kunnen gaan rijden behalve in zoetermeer???

alvast bedankt voor jullie hulp Arms wide open

Greetz Rui Joao Lopes de Lemos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
x-tinction

BerichtGeplaatst: Zo Aug 30, 2009 10:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat versta je onder xc want ik heb zelf ook een trek 9.8 elite maar rij er toch toertochten op en marathons
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
mateis

BerichtGeplaatst: Ma Aug 31, 2009 12:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

xc-parcoursen in de omgeving:
- Bergschenhoek (zeer de moeite)
- Rijswijk (op de fiets heen en terug kan je er best leuk fietsen, maar parcourskennis is bijna noodzakelijk. Er is niets uitgezet)
- rustige en vlakke offroad kilometers kan je oa richting Delft maken. Wel beleefd en aardig doen tegen de wandelaars, want het is, zoals bijna alles in de Randstad, meestal verboden om daar te fietsen
- als je zin hebt in wegkilometers kan je helemaal naar Noordwijkerhout fietsen, daar ligt nog een aardige lus in de duinen, met verbindingsroute over het fietspad.
- Zoetermeer zelf heeft volgens mij ook een hele hoop bultjes, parkjes en trappetjes om wat te spelen.

Mtbroutes.nl (oid) geeft waarschijnlijk alle opties wel. Het blijft schipperen en na 8 jaar hier ontkom ik er zelf niet aan om met grote regelmaat mijn heil elders te zoeken (in Nederland, Belgie of liefst nog verder; soms zelfs op de weg). Maar met wat creativiteit en goede wil kan je je echt prima vermaken, hoor! Met een xc-mtb kan je immers overal fietsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country / Marathon
Pagina 1 van 1

Ga naar: