Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Klimtijdrit Nuenen 29 juli (Razob) ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country / Marathon
Auteur Bericht
Giesbro

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2009 5:38 pm    Onderwerp: Klimtijdrit Nuenen 29 juli (Razob) Reageer met quote

Hallo allemaal,

Op woensdag 29 juli a.s. zal er een mountainbike klimtijdrit gehouden worden op een oud vuilstort terrein (in de wandelgangen genoemd: het mountainbike parcours “Razob”) dat nu al enkele jaren gebruikt wordt als mountainbike route. Het wordt ook wel het dak van (Nederlands) Brabant genoemd en is gelegen tussen Geldrop, Mierlo en Nuenen (vlakbij Eindhoven).
Wij (www.alifeforduchenne.com) gaan dit organiseren om geld in te zamelen voor onderzoek naar de ziekte van Duchenne.
De ziekte van Duchenne is een spierziekte die voornamelijk voorkomt bij jongens, en is een spierziekte waarbij een voor een de spieren uitvallen. Omdat het hart ook een spier is, worden deze kinderen vaak niet ouder dan 20 tot 30 jaar oud.
Om onderzoek te doen naar deze ziekte en zo een medicijn te vinden, is geld nodig. Van 13 t/m 19 september a.s. willen wij deelnemen aan de Duchenne Heroes mountainbike tocht van Luxemburg naar Nijmegen. Om hieraan deel te kunnen nemen moeten wij € 2500,- per persoon inleggen, en daarom organiseren wij evenementen die net iets afwijken van een normale wedstrijd of een toertocht.
Vandaar dit idee, en hopelijk valt het in de smaak, zodat er genoeg opkomst is.
De tijdrit zal tussen 19u en 21u gehouden worden. De locatie van waaruit we naar dit terrein vertrekken wordt binnenkort nader toegelicht. Het is namelijk bijna niet mogelijk om met auto’s het terrein te bereiken.
Ik hoop dat het lekker druk wordt, en dat jullie je goed uit kunnen leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Za Jul 11, 2009 6:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Super mooi idee, dat zijn de leukere wedstrijdjes. Ik ben helaas weekendje weg dan, dus zal er niet zijn. Hoop dat het een succes wordt, succes verder met de voorbereiding van Duchenne!!

JJ
Gies

BerichtGeplaatst: Zo Jul 12, 2009 6:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey JJ,

Jammer dat je niet van de partij kunt zijn. Als je het binnen jouw vriendenkring rond zou willen bazuinen, dan wordt het lekker druk.
De voorbereiding op de Duchenne Heroes tocht gaat niet voorspoedig. Dit komt omdat we het geld nog niet bijeen hebben. Daarom organiseren we dit soort evenementen.
Hoogstwaarschijnlijk organiseren we eind augustus nog een keertje een Nightbiken. De deelnemers tijdens de nachttocht op 4 juli waren erg enthousiast over hoe het verlopen was, maar helaas waren er niet al te veel deelnemers. Als deze bikers het rondbazuinen, dat er nog een keertje aan zit te komen, dan wordt het misschien daar ook gezellig druk.
En ja, ik vind dit soort alternatieve mountainbike evenementen leuk om te doen, en dus ook leuk om te organiseren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Gies

BerichtGeplaatst: Wo Jul 15, 2009 9:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey piepels,

ik ben zojuist op het parcours van de klimtijdrit geweest. Nu is mijn conditie niet je van het, en daarom denk ik dat het ook wel aan mij kan liggen, maar ik vond het pittig.
Je kunt je duidelijk heel goed uitleven.

Groeten,

Gies
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country / Marathon
Pagina 1 van 1

Ga naar: