Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Dutch Fourcross Series 2008: 15 juni Race 1 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Segunda3

BerichtGeplaatst: Wo Jun 18, 2008 4:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hil1 schreef:
Iemand op een cruiser BMX heeft alle 4x-ers eruit gereden! (nou ja, het was ook wel iemand die best aardig kon BMX-en......)
Maar idd...waar is de napraat en fotorepo's??????

Zoiets had ik ook al.....
Je zou je af kunnen vragen of het niet iets ruiger kan als cruisertjes er blijkbaar het snelste materiaal zijn op die baan Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Do Jun 19, 2008 7:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Segunda3 schreef:
hil1 schreef:
Iemand op een cruiser BMX heeft alle 4x-ers eruit gereden! (nou ja, het was ook wel iemand die best aardig kon BMX-en......)

Je zou je af kunnen vragen of het niet iets ruiger kan als cruisertjes er blijkbaar het snelste materiaal zijn op die baan Wink

Weet je dat dat eigenlijk het probleem een beetje is?
De een wil het lekker ruig, de ander wil een biljartlaken.
Toch denk ik persoonlijk dat het langzamenhand wel de ruigere kant op gaat/moet.
Kijk maar eens naar de WC en WK parcoursen, rock gardens van heb ik jou daar.
Nou daar kan volgens mij geen cruisertje tegenop.

Mijn idee over de winnaar afgelopen weekend? Hij was gewoon goed....klaar!

Anyway, zoals je wellicht al weet is de baan in Groningen het hele jaar door wel aan verandering onderhevig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
yves

BerichtGeplaatst: Do Jun 19, 2008 12:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Arnetteman schreef:
Segunda3 schreef:
hil1 schreef:

Toch denk ik persoonlijk dat het langzamenhand wel de ruigere kant op gaat/moet.

Mijn idee over de winnaar afgelopen weekend? Hij was gewoon goed....klaar!

Anyway, zoals je wellicht al weet is de baan in Groningen het hele jaar door wel aan verandering onderhevig.

die bmxér was gewoon een klasse apart , al leg je een half supercross parcours neer ( en die zijn heftig) dan springt ie nog alles en iedereen voorbij en is het voor het merendeel van de deelnemers niet meer haalbaar om te rijden..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cheeta

BerichtGeplaatst: Do Jun 19, 2008 6:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

yves schreef:
die bmxér was gewoon een klasse apart , al leg je een half supercross parcours neer ( en die zijn heftig) dan springt ie nog alles en iedereen voorbij en is het voor het merendeel van de deelnemers niet meer haalbaar om te rijden..

Maar doorgaans is Scherpen toch nog een klasse aparter, qua techniek zit daar IMHO ook nog een wereld tussen (kracht is weer een ander verhaal).....

arnetteman schreef:

Je hebt niet per definitie rock gardens en ontzettend ruig terrein nodig om een BMX een nadeel te bezorgen, zelfs op een biljart laken zou dat moeten lukken:
a) 99.9% van de BMX'en hebben geen versnellingen en zijn dientengevolge in een kleiner snelheidsbereik echt in hun element...
b) een BMX remt... uh niet in vergelijking met een MTB met fatsoenlijke schijfremmen.

Dat goed uitbuiten zou al redelijk efficient moeten zijn om mensen van gelijke fitheid met een MTB een significant voordeel te verschaffen en voor de Otto Normalverbraucher ook een stuk aangenamer dan een rock garden van World Cup niveau, met een slap aftreksel krijg je jongens van dat kaliber toch niet onder de indruk IMHO...
hil1

BerichtGeplaatst: Vr Jun 20, 2008 8:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het was wel NL selectie die op BMX naar beneden ging, en dat ben je niet voor niets.
Anyway, ik vond het parkoer ruig genoeg! Laughing 3 dagen mank gelopen!
Naar boven
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Di Jul 01, 2008 7:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hil1 schreef:
Het was wel NL selectie die op BMX naar beneden ging, en dat ben je niet voor niets.
Anyway, ik vond het parkoer ruig genoeg! Laughing 3 dagen mank gelopen!

Voor de sloot die deed het hem hé...

Gaat nu weer ok? En je komt weer zuruck? Smile

Rinse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: