Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Schwalbe Ride the Hill 2007 4X Race in Lindlar bei Köln ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Cheeta

BerichtGeplaatst: Zo Aug 19, 2007 10:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
ondanks de wazige track

Wazig was het zeker, vooral na de eerste bocht. Confused "Wazig" is overigens een van de positievere benaderingen die ik tegengekomen ben:
Een zeker Duits MTB-forum... schreef:
Ich glaub auf jedenfall, dass die Leute die so meine Strecke gebaut haben einen Tritt in den Ar... brauchen.

Ofschoon het meeste mis ging op het deel dat ik eigenlijk wel geslaagd vond (~ nog mee overweg kon), zeker na de kleine bijschaafactie van de heren Wichman en Meijenborg IIRC.
Moet ik wel bekennen dat ik continu met enige reserve ben rondgegaan, omdat ik 'heel blijven' interessanter vond dan de illusie dat ik WC-rijders kan verslaan.

Quote:
de 'belgische' organisatie

Ook die was wazig.

Quote:
de mooie omgeving

Het was een prachtig uitzicht, en er was voldoende natuurlijk potentieel waar te nemen om een minder wazige baan in een mooiere ambiance te creeeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Wiggy

BerichtGeplaatst: Ma Aug 20, 2007 10:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

afgezien van de single track na de eerste bocht vond ik het best een leuk baantje om op te rijden.
Maar om met z'n vieren op te races was het toch niet super.
Maar ik heb me wel vermaakt

Joost
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: