Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Dutch Fourcross Series 2007 Race 1 aftertalk ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
jojo

BerichtGeplaatst: Wo Mei 09, 2007 7:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dennis W. schreef:
Arnetteman schreef:
M@lphy schreef:
SBG hoe zit het met de uitslagen?

Als je het nivo van SBF wilt halen dan...

Niet zo jammeren Cool, kost gewoon wat tijd om e.e.a. te verwerken.
Maar ze staan online hoor.

Dacht dat we hiermee nog redelijk snel waren....

Ik was toch 9e?? Shocked

Bij die race voor de halve finales voor de junioren werd ik 2
Ik had er 2 achter mij gelaten, dus ik dacht dat ik niet laatste was en hier staat dat ik 11 ben? Shocked

halve finales junioren telt niet mee in de totaal uitslag denk ik. Vandaar dat je 11de bent.
Dennis W.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 09, 2007 7:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jojo schreef:
Dennis W. schreef:
Arnetteman schreef:
M@lphy schreef:
SBG hoe zit het met de uitslagen?

Als je het nivo van SBF wilt halen dan...

Niet zo jammeren Cool, kost gewoon wat tijd om e.e.a. te verwerken.
Maar ze staan online hoor.

Dacht dat we hiermee nog redelijk snel waren....

Ik was toch 9e?? Shocked

Bij die race voor de halve finales voor de junioren werd ik 2
Ik had er 2 achter mij gelaten, dus ik dacht dat ik niet laatste was en hier staat dat ik 11 ben? Shocked

halve finales junioren telt niet mee in de totaal uitslag denk ik. Vandaar dat je 11de bent.

Ik heb wel minder punten, terwijl ik eigenlijk wel meer moest hebben.

Ik strijd niet om 1ste plek maar.. Het zou toch wel fijn zijn, want, ik was toch echt niet later gefinished.
twentysixbiker

BerichtGeplaatst: Wo Mei 09, 2007 8:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

oke chill de uitslagen zijn er Smile ..
24e geworden van de 62 Rolling smile Proud
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
boomer

BerichtGeplaatst: Wo Mei 09, 2007 11:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vreemd, ik had toch ook het idee dat ik beter had gereden!

in de race voor een plek in de halve-jeugd werd ik eerstes, en vervolgens in de halve finale 3e?

toch wel odd dat ik dan 9e's ben, maar misschien begrijp ik niet goed hoe het werkt? (waarom zouden mijn laatste 2 races niet meetellen?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Do Mei 10, 2007 9:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Vreemd?

Ik zeg niks... de uitslagen staan online! Wink

@SBG; Moto verloop was ook wel leuk geweest als PDF ipv. enkel klassement. (waren we ook gewend bij SBF!)
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Do Mei 10, 2007 11:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

M@lphy schreef:
Vreemd?

Ik zeg niks... de uitslagen staan online! Wink

@SBG; Moto verloop was ook wel leuk geweest als PDF ipv. enkel klassement. (waren we ook gewend bij SBF!)

Moto kan je volgende races verwachten. Ik moet even kijken of ik dat voor deze keer nog uit het wedstrijd prog. kan halen.

gr. Rinse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Do Mei 10, 2007 3:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Rinse,

Toppie joppieeeeeeeeeeeeeeee...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Infloto

BerichtGeplaatst: Do Mei 10, 2007 7:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor het wedstrijdverloop hebben we een nieuw computerprogramma. Wanneer alles werkt zoals wij willen dat het werkt is dit het beste programma wat er bestaat. Echter; we kregen het programma een dag voor de wedstrijd en hebben slechts 1 keer kunnen proefdraaien. Dit werkte zonder meer goed.
Door onervarenheid met het programma hebben we tijdens de wedstrijd geen tussenstanden kunnen aanplakken (ook door een onwelwillende printer trouwens). Na de wedstrijd heeft het ons nog behoorlijk veel tijd gekost om de uitslagen helemaal goed te verwerken, vandaar dat we vrij laat waren met het publiceren van de uitslagen.
We doen onze stinkende best om voor de volgende races alle kinderziektes uit te bannen, tussenstanden te geven en de uitslag bekend te maken tijdens en direct na de races.

Tijdens de uitslagenverwerking zijn we zeer zorgvuldig te werk gegaan maar wanneer je nog vragen hebt over jouw persoonlijke uitslag dan kun je voor deze ene keer een mailtje sturen naar jos@bikepark.nl. Geef dan een gedetailleerde beschrijving van jouw idee m.b.t. jouw uitslag. Dan zullen wij dit nogmaals gaan uitzoeken.
Dit geldt alleen als je serieus het idee hebt per ongeluk benadeeld (of bevoordeeld) te zijn.
M@lphy

BerichtGeplaatst: Do Mei 10, 2007 10:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Huh?

Surprised

Mea Culpa...

Komt zo te horen wel goed Jos.
Ik draag wellicht dingen aan die andere rijders ook verwachten.

Zo'n heat verloop is gewoon leuk om te zien wie voor je of desgewenst achter je is geïndigd. Of je maatjes of concurrent.
boomer

BerichtGeplaatst: Za Mei 12, 2007 9:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik vind het toch wat gaar, tis niet dat je die halve finale voor niks meerijd Cool

maargoed, het pbtje wat ik kreeg: ik heb geen broer...

vandaag ff lekker geoefend, en het ging lekker Smile ik kijk naar de volgende wedstrijd uit!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: