Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 9:13 am    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

1- Cube 29" Proto - Onz aller Cloxxki
2- Kona Unit - Ben "Tuindor" Dekker
3- Fisher Rig - Hubert "Bollenboer" van Dam
4- GT Zaskar - Eric "Wicked" Wictor
5- Rocky Mountain - Jasper "Mr. Singletrack" van Vessem
6- Hagen - Toby
7- Ben"s Surly 1x1 - Ronald "Sjaak" Mostert
8- Santos SDS - Dennis "Fassie" Zuidmulder
9- Kona Explosiv - Peter
10- Breezer - Jeroen De Dwergs
11- CUBE - JACOMINE (1e dame)
12- Cannondale M700 - Dé Rinus
13- Kona Unit Reba - Bas "chainslack" de Bruin
14- Surly Karate Monkey Skidmark Brown - Walter
15- Cloxxki"s Surly Karate Monkey Campstove green - Ivo
16- On-One Inbred - Walter (met het groene loopvlak, kan echt niet meer, maar reed wel lekker)
17- Fisher X-Caliber - Roger
18- Willits - Marco "Pottser" den Heijer
19- KONA UNIT - KLARA (2e dame)
20- On-One Inbred 26 - HetTuig (Mini met rode BH )
21- Marin grijs - Jaap"s soulmate op de Marin, binnenkort ook DP poster
22- Marin zwart - Jaap "Kerensky"
23- Surly Karate Monkey Campstove Green - Dr. Dre
24- On-One Inbred - 29" - "English Bob" Rob
DNF - TBB
DNF - MrMonster
DNF - JJ
DNF - ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
TomG

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 9:48 am    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Cloxxki schreef:

1- Cube 29" Proto - Onz aller Cloxxki
2- Kona Unit - Ben "Tuindor" Dekker
3- Fisher Rig - Hubert "Bollenboer" van Dam
4- GT Zaskar - Eric "Wicked" Wictor
5- Rocky Mountain - Jasper "Mr. Singletrack" van Vessem
6- Hagen - Toby
7- Ben"s Surly 1x1 - Ronald "Sjaak" Mostert
8- Santos SDS - Dennis "Fassie" Zuidmulder
9- Kona Explosiv - Peter
10- Breezer - Jeroen De Dwergs
11- CUBE - JACOMINE (1e dame)
12- Cannondale M700 - Dé Rinus
13- Kona Unit Reba - Bas "chainslack" de Bruin
14- Surly Karate Monkey Skidmark Brown - Walter
15- Cloxxki"s Surly Karate Monkey Campstove green - Ivo
16- On-One Inbred - Walter (met het groene loopvlak, kan echt niet meer, maar reed wel lekker)
17- Fisher X-Caliber - Roger
18- Willits - Marco "Pottser" den Heijer
19- KONA UNIT - KLARA (2e dame)
20- On-One Inbred 26 - HetTuig (Mini met rode BH )
21- Marin grijs - Jaap"s soulmate op de Marin, binnenkort ook DP poster
22- Marin zwart - Jaap "Kerensky"
23- Surly Karate Monkey Campstove Green - Dr. Dre
24- On-One Inbred - 29" - "English Bob" Rob
DNF - TBB
DNF - MrMonster
DNF - JJ
DNF - Tom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 10:11 am    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

FILMS EN FOTO"S

Ik heb een email account aangemaakt, nkss2005@gmail.com waar jullie je filmpjes en foto-serie"s naartoe kunnen sturen.

Iedereen kan deze account zelf benaderen door te surfen naar : mail.google.com , het wachtwoord is "singlespeed".

Mocht je zelf ook een gmail account willen, dan kun je links op het scherm je eigen emailadres invullen, dan krijg je een toegangslink voor een eigen GMAIL account toegestuurd. Bijna 3gig email opslag!

Er staat reeds een 2MB filmpje van Bram op de account die je kunt downloaden, althans die heb ik net verstuurd, je ziet daarom Hubert, Ben en ondergetekende over een singletrack zoeven.

Sturen maar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
didadunlop

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 10:47 am    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

hmm 3 gig.. ik heb dat nog nooit nodig gehad.... 250 op hotmail maak ik zelfs nooit vol..Smile

Maar een leuk filmpje brings back happy memories van toenb ik nog in Breda woonde en daar ging fietsen/hardlopen

Gezien de foto"s etc was het een gezellige boel daar..Smile

BTW iemand de foto"s gezien van dat Barbie camp op MTBR. Dat zag er ook wel uit als een gezellig feestje..Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 11:40 am    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Oproep aan allen die erbij waren met een camera

Ivo gaat een film van het evenement monteren, met helmcamerabeelden van de opwarmronde, beelden geschoten vanaf de kant door Edwin, en daartussendoor veel foto"s.

Het lijkt ons leuk op die foto"s dan even de naam dan degene in beeld erbij te vermelden.

Als je foto"s hebt, houd ze ajb niet voor jezelf, maar stuur ze naar nkss2005@gmail.com of bied ze op andere manier hier aan.
Edwin"s pre- en post-race foto"s staan al op Bike2Build.nl , Jelle"s foto"s hebben een mooie plek gekregen, maar de rest hebben we er ook graag bij!

Uiteindelijk komt de film dan beschikbaar op CD of DVD, en als ik er iets over te zeggen krijg, in brokken van max 10MB op bovengenoemd mailadres.

Tom, Bram, en eventuele anderen, kom maar op met je foto"s en filmpjes, dank u!!

De filmcommissie.
Naar boven
TomG

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 12:56 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Zoals al eerder gemeld staan mijn foto"s op
http://www.ricardis.tudelft.nl/~tom/NK%20SS%202005/

Ik kan ze ook naar het g-mail account sturen, wil je ze dan los of geziped? op wat voor qualiteit ?
Naar boven
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 2:46 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Mooie pics Tom! En dan heb je ook nog tijd gehad om te rijden?
Als ze op die plek veilig staan is het wel best, maar als je ze ongezipt in pakketjes van sub-10MB naar gmail kunt koppen misschien wel lekker veilig for now?
Ik raad iedereen aan de slideshow aan te zetten, erg leuk!

Had je je camera op motordrive staan ofzo, steeds 2 or 3 pics per passage, prachtig!
Naar boven
BOSS

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 4:35 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

TomG schreef:

Zoals al eerder gemeld staan mijn foto"s op
http://www.ricardis.tudelft.nl/~tom/NK%20SS%202005/

Ik kan ze ook naar het g-mail account sturen, wil je ze dan los of geziped? op wat voor qualiteit ?

volgens mij is er iets mis met je camera, bijna alle foto"s zijn of onscherp of bewogen of beide........zonde!

dusssss©
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
TomG

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 4:45 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

BOSS schreef:

volgens mij is er iets mis met je camera, bijna alle foto"s zijn of onscherp of bewogen of beide........zonde!

dusssss©

Das het beetje een nadeel van manual focus, maar de enige manier om een beetje snelheid te krijgen uit mijn canon powershot. De lens is ook eigenlijk te klein voor het echt snelle werk, helemaal als je in een bos staat.

Dat de foto"s van de fietsen aan het einde onscherp zijn is wel jammer, maar ik was er op dat moment niet heel erg mee bezig.
Naar boven
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 4:56 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Ik vind ze heel best hoor! Het was raar licht en er werd meer geraced dan geposed.
Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 9:20 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

ben bezig. heb nu 24 grote foto"s door de strot geduwd, zo dadelijk de film

TBB
Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 9:50 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Zoooo klaar..... 94 Mb staat erop!

TBB
Naar boven
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Di Nov 01, 2005 10:09 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Bram, tof... bedankt!

Alle overige fotograven even zo erg bedankt! Het NK is beter vast gelegd dan het afgelopen EK, zover ik me kan herinneren... Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
lc4

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2005 7:28 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Nadat eerst de scanner mijn negatieven grotendeels om zeep heeft geholpen, leek het alsof naast John Mieremet ook mijn DP-account bijna geliquideerd te zijn.
Gelukkig leeft mijn account nog wel en kan ik hierbij enkele van mijn geredde negatieven tonen...

De rest vind je hier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2005 7:53 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Nice!!

Engeltje op mijn schouder heeft me niet geholpen..

JJ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ovide

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2005 9:30 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Hoi,

Ik ben ondertussen bezig met de film van het NK. Ik ben bezig met een stukje van de helmcamera op te sturen naar gmail.

Het is 186 MB, dus ik weet niet of het lukt. ???

We gaan het beleven.

Als de film af is, dan leg ik een aantal exemplaren neer bij Bike 2 build. Voor de anderen zit ik te denken aan een post naar nieuwsgroepen. Maar voor de nitwids is dit een lastig hoofdstuk.

Groeten,

Ovide

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2005 9:59 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Over grote film gesproken. De 11.6 Mb film krijg ik niet per mail weg. Ik kan max 10 Mb per keer wegdouwen. Comprimeren heeft nauwelijks nut want skipt maar 0.3 Mb weg....

Iemand een optie/idee?

TBB
Naar boven
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2005 10:20 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Video bewerkingssoftware en er het saaiste uit knippen? Niet dat ik ook maar 1x iets met video editing gedaan heb natuurlijk...

Vroegah in de tijd van de floppy deden we nog weleens aan back-uppen. Een te groot bestaand in brokken opdelen voor opslag op floppy. Misschien dat de 1 of andere zipper je toestaat het op te delen, en dan op de pc van de ontvanger weer in elkaar zetten?

Datzelfde zou handig zijn voor Ivo"s film, hoewel het misschien ook prettig is de film deeltje voor deeltje te bekijken.
Naar boven
Ovide

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2005 10:41 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Ja,

Ik heb weer een idee.

Ik heb een account aangemaakt bij www.streamload.com

Hier kan je naar uploaden en downloaden. Praktischer dan gmail dus

100 downloads per maand en maximaal 2 Gb per keer. Totaal 10 Gb gratis!! ;D

Dus..........moet lukken. Zels de DVD kan ik hier dalijk opgooien.

Inlognaam: nkss2005
wachtwoord: singlespeed

Ik ben bezig met uploaden van mijn eerste filmpie van 186 mb.
Kijken of deze werkt, want mailen was helaas geen optie (verbaast me overigens niets).

Groeten

Ovide Cool
Naar boven
Ovide

BerichtGeplaatst: Wo Nov 02, 2005 10:53 pm    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Oja,

Comprimeren van films naar zip of rar heeft geen enkele zin. Kleiner kan het gewoon niet.

:-[
Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Do Nov 03, 2005 6:59 am    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

kom er niet binnen... er wordt gezegd dat er al te veel mensen geprobeerd hebben binnen te komen via hetzelfde wachtwoord etc.

TBB
Naar boven
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Do Nov 03, 2005 8:49 am    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Lijkt erop dat ze maar 100MB download per dag toestaan. Dan kan dus maar eens in de 2 dagen 1 van ons de video bekijken. Zolang de kleine filmpjes van Bram die ik erop gegooid heb er ook staan, en die bekeken worden, lukt het zelfs nooit.
Leuk voor massa-opslag, minder voor bekijken van grotere films vrees ik.

Andere opties?.
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Nov 03, 2005 8:56 am    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

DVD branden en rondsturen, anders blijf je kloten..

JJ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ovide

BerichtGeplaatst: Vr Nov 04, 2005 8:49 am    Onderwerp: Re:NKSS 2005: 30 Oktober, Dorst Reageer met quote

Hallo iedereen!!

Nou, het is gelukt hoor!! ;D Very happy Wink Smile

Mijn film staat op gmail.

11 minuten lang camerahelm van de eerste helft van de inrij ronde.

Je moet wel geduld hebben: je kan het filmpke met ongeveer 14 kb/s downloaden bij megaupload.com

Binnenkort de 2e helft van de ronde.

Succes met binnenhalen,

Ovide Cool

Naar boven
dader

BerichtGeplaatst: Zo Sep 24, 2006 7:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

laat maar
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8

Ga naar: