Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

oproep voor de chixx ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden
Auteur Bericht
Suuz

BerichtGeplaatst: Do Apr 20, 2006 9:28 am    Onderwerp: oproep voor de chixx Reageer met quote

Fourcross Chixx

Terwijl de Nederlandse Chixx al behoorlijk ingeburgerd zijn in de BMX-sport, blijft de belangstelling van de dames voor het fourcrossen erg lauw. Dit is natuurlijk hartstikke jammer. Natuurlijk lijkt de sport op het eerste gezicht een beetje een macho-sport voor kamikaze-mannen als Cedric Gracia. Je hoeft echter niet levensmoe of hersenloos te zijn om toch heel veel plezier aan de sport te beleven. Ook hoef je niet te beschikken over de skills van Anneke Beerten. Je gaat gewoon zo hard naar beneden als je zelf durft. Er zitten immers gewoon remmen op een fiets.

Op zondag 7 mei a.s. zal op de Kardingeheuvel in Groningen de eerste Fourcross wedstrijd van de SOA cup worden verreden. Wees niet gevreesd; SOA is een tamelijk onschuldige (spierballen)afkorting voor Strongest Off All. Een antibioticakuur is dus niet nodig.

Dus….heb je een geschikte fiets …..of heb je een vriendje met een geschikte fiets…..zet een helmpie op…en doe mee aan de cup!!! Of …..heb je een vriendinnetje….. met of zonder fiets….plaats haar (met beleid) op een fiets…..zet haar een helmpie op en……… duw haar die berg af !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Zo Apr 23, 2006 8:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

de eerste serieuze fourcrossende dame is vandaag al een paar keer naar beneden gereden. Ze wilde de 7e ook graag meedoen. Dus 2 dames hebben we in ieder geval.

Daar kan nog meer bij....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
T

BerichtGeplaatst: Ma Apr 24, 2006 9:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Suuz: goed bezig!! Ik ben zelf een andere kant op geslagen en ga de 7e waarschijnlijk trainen voor de slopestyle wedstrijd de week erop, maar ik hoop dat je veel meiden gek krijgt, maakt 't wel leuker voor jullie natuurlijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Bart

BerichtGeplaatst: Di Mei 02, 2006 3:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat worden er dan al 3! Very happy
Ook ik ga een poging wagen (met nadruk op poging, met het NK werd ik genadeloos afgedroogd...) Blink

Nu maar hopen op mooi weer en veel actieve meiden!

Tot zondag!
Joanne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ghostbabe

BerichtGeplaatst: Vr Mei 05, 2006 12:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben van de partij.
En dat vooral omdat het ook een beetje mijn baan is.

Ik zal aantonen waarom ik aan downhill doe Smile

Vier dames dus !!!!

Maak me wel zorgen over de grote hoeveelheid stenen op de baan, ik voel de schaafplekken al

Ghostbabes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Bart

BerichtGeplaatst: Vr Mei 05, 2006 1:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Euh...sorry dames, -1....

Ik moet helaas afzeggen, studie laat op dit moment ff geen vrije tijd toe Thumbs down
Succes in ieder geval en tot de volgende wedstrijd!!!

Joanne
Naar boven
Ghostbabe

BerichtGeplaatst: Vr Mei 05, 2006 1:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer,

lang niet gezien nml, en dan missen we onze 4e dame.

Ghostbabes
Naar boven
Suuz

BerichtGeplaatst: Vr Mei 05, 2006 3:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

denk/ hoop dat Amanda, Dorine en Bianca ook wel van de partij zijn, dus dan zitten we inmiddels op 6 ..
Naar boven
amanda

BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2006 8:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik neem iedergeval mijn fiets mee maar misschien houd ik het alleen bij foto's maken........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden
Pagina 1 van 1

Ga naar: