Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

European Singlespeed Cup 2006 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Nov 16, 2005 9:13 am    Onderwerp: Re:European Singlespeed Cup 2006 Reageer met quote

Steelboy schreef:

En ik zou het jammer vinden als er geen SS wedstrijd in Arnhem zou zijn, dat is voor de NL scene toch wel de traditie eigenlijk!

Tja, is even afwachten welke datum het is. Met een beetje pechis het de datum van de Engelse wedstrijd, en aangezien die heel dicht bij de pont zit is het makkelijk om even voor een lang weekend over te wippen, dus grote kans dat er een aantal NL-ers die kant op gaan. En als er een aantal NL-ers niet zijn is het veld al snel beperkt, zeker omdat er ook weinig tot geen Duitsers zullen zijn.

Even de definitieve datum afwachten dus.

En Groesbeek zou erg leuk zijn...

JJ

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Nov 16, 2005 9:42 am    Onderwerp: Re:European Singlespeed Cup 2006 Reageer met quote

Waarschijnlijk is Arnhem NIET in het weekend van 4/5 juni, omdat dan de World Cup in Willingen is. Dan zouden er sowieso weinig NL-ers aan de start staan...

Maar zodoende zit Newcastle er voor mij ook niet in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
walter

BerichtGeplaatst: Wo Nov 16, 2005 10:34 am    Onderwerp: Re:European Singlespeed Cup 2006 Reageer met quote

Newcastle lijkt me leuk om eens te doen.
Fiets mee op de boot. Mag fiets mee in de hut ?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
TF

BerichtGeplaatst: Wo Nov 16, 2005 3:09 pm    Onderwerp: Re:European Singlespeed Cup 2006 Reageer met quote

Ik ga op de boot als backpacker met fiets, dan kun je in de bar slapen...... nou ja blijven.... fietsen in de hut mag niet, als ie omslaat die pont dan blokt ie de nooduitgangen. Ik slaap waarschijnlijk in de tuin van een van mijn pa"s fietsvrienden, daar is zeker plek over!!! en zullen ook zeker deel uitmaken van het publiek.

Tsja, ik zit te denken aan de BULT in Leiden, dicht bij vliegveld, Leiden kan zeker wel een evenement erbij gebruiken op wielergebied, gezien Tour 1978, plenty slaapplaatsen hier in de buurt, kunnen we daarna gelijk door naar delft voor het karten..... datum maakt dan niet zoveel uit....
ik ga even bellen met de gemeente
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
didadunlop

BerichtGeplaatst: Wo Nov 16, 2005 3:45 pm    Onderwerp: Re:European Singlespeed Cup 2006 Reageer met quote

Mag je nog steeds in de bar slapen? Volgens mijn info zijn ze de slaapstoelen aan het afbouwen en gaan ze enkel nog maar plekken in hutten verkopen.

Als dat weer mag dan ga ik binnenkort weer een weekendje Schotland doen..Smile (voor de drank)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
walter

BerichtGeplaatst: Wo Nov 16, 2005 3:53 pm    Onderwerp: Re:European Singlespeed Cup 2006 Reageer met quote

tijdje terug burgerlijk wezen winkelen in NC.
De hele bar hing vol voetbalsupporters.
Slapen kan je "t niet noemen, en ik denk dat je je bike niet onbeheerd achter moet laten, voor je het weet rijdt er iemand mee over het dek. ;D
Zijn er bulten in Leiden?
Dit ligt in mijn achtertuin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Wo Nov 16, 2005 5:54 pm    Onderwerp: Re:European Singlespeed Cup 2006 Reageer met quote

Denk niet dat die puist in Nuenen erg geschikt is voor een wedstrijd, wél erg singlespeedable...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
TF

BerichtGeplaatst: Wo Nov 16, 2005 7:46 pm    Onderwerp: Re:European Singlespeed Cup 2006 Reageer met quote

didadunlop schreef:

Mag je nog steeds in de bar slapen? Volgens mijn info zijn ze de slaapstoelen aan het afbouwen en gaan ze enkel nog maar plekken in hutten verkopen.

Als dat weer mag dan ga ik binnenkort weer een weekendje Schotland doen..Smile (voor de drank)

Ik dacht dat er op de boot vanuit IJmuiden wel dat soort vermaak was, maakt niet uit als het er niet is, dan bouwen we zelf wel een bar ofzoiets

Ik ga even met de "organisatie" praten over mijn wilde plannen

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: