Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Re:NK fourcross ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Wo Okt 05, 2005 7:21 pm    Onderwerp: Re:NK fourcross Reageer met quote

thankz dude, foto van mij erbij (nr. 143)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
lc4

BerichtGeplaatst: Wo Okt 05, 2005 7:34 pm    Onderwerp: Re:NK fourcross Reageer met quote

Arnetteman schreef:

thankz dude, foto van mij erbij (nr. 143)

No thanks, ik mag graag kijken naar oranje tweewielers... Ook al is-ie hier - bijna - niet te zien ;D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Chiel

BerichtGeplaatst: Wo Okt 05, 2005 11:02 pm    Onderwerp: Re:NK fourcross Reageer met quote

Very happy Very happy Very happy

Zesde in het eindklassement....
Niet slekt....

en dat voor een 30 + er....

Whhooeeiiiii..........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Do Okt 06, 2005 2:12 pm    Onderwerp: Re:NK fourcross Reageer met quote

Ik moet zeggen dat de toon van de foto"s en het gemiddelde niveau mij zeer kunnen bekoren. Bovenstaande vind ik een van de betere....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Do Okt 06, 2005 7:20 pm    Onderwerp: Re:NK fourcross Reageer met quote

[s]Heeft er iemand toevallig nog foto"s geschoten van nr. 164?
Een foto van mijn 1ste 4 cross wedstrijd zou ik wel waarderen!
[/s]

Lc4 bedankt!!

Rinse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
lc4

BerichtGeplaatst: Do Okt 06, 2005 7:48 pm    Onderwerp: Re:NK fourcross Reageer met quote

Steelboy schreef:

Ik moet zeggen dat de toon van de foto"s en het gemiddelde niveau mij zeer kunnen bekoren. Bovenstaande vind ik een van de betere....

Thanx! Het was dan ook bijna perfect... Alles waar ik verzot op ben op 35mm vastgelegd: LaRo, Red Bull, (on-)gemotoriseerd vervoer. Alleen mijn wederhelft en junior ontbreken...
Naar boven
Mathijs

BerichtGeplaatst: Do Okt 06, 2005 8:54 pm    Onderwerp: Re:NK fourcross Reageer met quote

[s]Hiephoi. Eindelijk ook een foto van mij (de laatste in LC4"s rijtje).

@ Lc4: Mss nog meer foto"s van nr 160??[/s]

Laat maar.

Zelf al gecheked.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Sander P2

BerichtGeplaatst: Vr Okt 07, 2005 7:20 am    Onderwerp: Re:NK fourcross Reageer met quote

Mathijs schreef:

Ook hier nog wat foto"s door mij gemaakt....

http://spaces.msn.com/members/tijsbert/PersonalSpace.aspx?_c01_photoalbum=showdefault&_c02_owner=1&_c=photoalbum

Nutcracker, en bedankt dude, wel coole foto"s. ik krijg echt bijnamen bij de fleet. maar alles komt op het zelfde punt terug. ik werd wel eerste in die heat!!!

tossers!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Mathijs

BerichtGeplaatst: Vr Okt 07, 2005 12:55 pm    Onderwerp: Re:NK fourcross Reageer met quote

Wat wil je met zo"n spectaculaire finish! :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: