Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Fourcross Bergschenhoek (voor beginners?) ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden
Auteur Bericht
Cowan SS

BerichtGeplaatst: Wo Jun 15, 2005 9:54 am    Onderwerp: Fourcross Bergschenhoek (voor beginners?) Reageer met quote

Hoi,

Ik ben nieuw hier.
Heb sinds kort een Kona Cowan SS.
Las in een topic dat er een fourcross wedstrijd gehouden wordt komende zondag in Bergschenhoek.
Wil eigenlijk wel mee doen. Kan iemand me vertellen of dit ook voor mij als beginnend rider leuk is?

Groetjes,
Nick
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Bart

BerichtGeplaatst: Wo Jun 15, 2005 10:13 am    Onderwerp: Re:Fourcross Bergschenhoek (voor beginners?) Reageer met quote

Zekers!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cowan SS

BerichtGeplaatst: Wo Jun 15, 2005 10:26 am    Onderwerp: Re:Fourcross Bergschenhoek (voor beginners?) Reageer met quote

Hummm dat is duidelijk.
Misschien moet ik mijn vragen wat specifieker maken.
Fourcross is toch een afvalrace, lig ik er dan niet gelijk uit?
Mag je eerst trainen?
Moet ik op tijd rijden?
Is bescherming verplicht?

Alvast bedankt,
Nick

Oja en ik heb noppenbanden en straatbanden, wat is handig?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
allicht one

BerichtGeplaatst: Wo Jun 15, 2005 10:47 am    Onderwerp: Re:Fourcross Bergschenhoek (voor beginners?) Reageer met quote

Je moet zoiezo een paar keer strijden voor je er uitligt. En noppebanden zal wel handig zijn denk ik. Verder is een Helm verplicht en trainen kan "s ochtends bij de baan. Dit is wel nodig om de baan te leren kennen.

Tot Zondag,
Arnout
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cowan SS

BerichtGeplaatst: Wo Jun 15, 2005 11:01 am    Onderwerp: Re:Fourcross Bergschenhoek (voor beginners?) Reageer met quote

Ooh dat is wel leuk.
Zal eens gaan kijken hoe ver ik kan komen.
Rij jij er vaker?
Naar boven
Don

BerichtGeplaatst: Wo Jun 15, 2005 10:51 pm    Onderwerp: Re:Fourcross Bergschenhoek (voor beginners?) Reageer met quote

Als je bier kan drinken en van bbq houdt ben je al halverwege!
Naar boven
brute_agrarier

BerichtGeplaatst: Do Jun 16, 2005 8:12 am    Onderwerp: Re:Fourcross Bergschenhoek (voor beginners?) Reageer met quote

Uiteraard maakt de (start)crew er weer een gezellige dag van. Iedereen is welkom, de opperstarter Wim ten Boom zal acte de presence geven.

En neem je vader mee voor de Daddybattle.

Riders ready?
Naar boven
superbruud

BerichtGeplaatst: Do Jun 16, 2005 5:24 pm    Onderwerp: Re:Fourcross Bergschenhoek (voor beginners?) Reageer met quote

tuurlijk moet je gewoon komen

er zijn eerst 3 kwali"s en daarna nog min een wedstrijd voordat je er uit ligt.

en daarna na zij er nog genoeg dingen te doen
Naar boven
brute_agrarier

BerichtGeplaatst: Vr Jun 17, 2005 6:06 pm    Onderwerp: Re:Fourcross Bergschenhoek (voor beginners?) Reageer met quote

Dan begint het natuurlijk pas echt...
Naar boven
Christiaan

BerichtGeplaatst: Vr Jun 17, 2005 6:14 pm    Onderwerp: Re:Fourcross Bergschenhoek (voor beginners?) Reageer met quote

brute_agrarier schreef:

Dan begint het natuurlijk pas echt...

Hoe weet jij dat nu, dan ben jij allang dronken! ;D
Naar boven
Cowan SS

BerichtGeplaatst: Di Jun 21, 2005 8:18 am    Onderwerp: Re:Fourcross Bergschenhoek (voor beginners?) Reageer met quote

pffff was geen bier voor mij.
Heb alleen maar water gedronken.
Wat was ik blij dat ik in de eerste heat er uit gereden werd...
Respect voor de riders die tot de finale hebben moeten rijden!
Nick
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden
Pagina 1 van 1

Ga naar: