Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden
Auteur Bericht
Hubert !

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2005 10:32 am    Onderwerp: NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Wie gaat er mee ? NK fun op de SingleSpeed.
Voor de mensen die wat meer bekend zijn op het parcours te Bergschenhoek: watvoor verzet wordt geadviseerd ? Is het parcours qua klimmen e.d. vergelijkbaar met dat in Zoetermeer ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2005 11:09 am    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

A) het is geen NK, maar een NK voor Espoirs

B) ik heb vorig jaar meegereden op de SS en werd 11e... eat your heart out, Huub!

2:1, echter zwaarder dan Z"meer vind ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2005 12:41 pm    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Het is geen NK maar het is een NK :Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Hubert !

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2005 5:47 pm    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Er staat idd NK bij en er zijn o.a. de categoriën Beloften en Funklasse heren.
Weet iemand hoe dit precies zit ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2005 7:48 pm    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Het officiele NK is ditjaar wederom in zoetermeer. echter aangezien er geen afzonderlijke NK voor experts tot 23 jaar klasse is wordt dit in Bergschenhoek verreden. Let wel: een funklasse is NOOIT een officieel NK!
Naar boven
TF

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2005 8:51 pm    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

en toch ga ik erheen, xc-ers zijn knurfterig kom jij niet opdagen dan staaljongen Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2005 9:17 pm    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Als Hubert komt, dan kom ik niet... ik wil me niet meer associeren met die jongen... :P Wink

Ik ga wel DH-en in duitsland of zo...
Naar boven
Hubert !

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2005 6:38 am    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Stahljungen durft niet Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
Kom op man spread the SS word ! Ga ook Singled aan de start staan !
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2005 7:36 am    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Ik heb vorig jaar de honeurs waar genomen, ditjaar ben jij aan de beurt... ik ga met Jayron zitten aftr... euh... fietsen in Deutschland...
Naar boven
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Za Mei 07, 2005 6:35 pm    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Berschenhoek?Naar boven lopen! :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Za Mei 07, 2005 10:09 pm    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Het TUIG schreef:

Berschenhoek?Naar boven lopen! :P

Ik ben heb vorig jaar alle klimmen met uitzonderring van de skiheuvelklim vanaf de Rotterdam zijde gefietst.... maar ik ben dan ook super...
Naar boven
Hubert !

BerichtGeplaatst: Zo Mei 08, 2005 4:23 pm    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Net terug uit B"hoek waar een 10de plaats door mij behaald is. Parcours was redelijk heuvelachtig en vooral nat, glibberen en glijden dus.
Reed met 32:20, achteraf iets té licht. Flink stuk vlakke weg nekte me en kostte me een aantal plekken. 32:19/18 had ideaal geweest, op twee stukken had ik dan af moeten stappen, maar lopen had hier even snel of misschien zelfs sneller geweest.
Al met al een leuke dag, met af en toe lekker weer.
Naar boven
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Zo Mei 08, 2005 5:55 pm    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Het onhandigste parcours van NL voor een starre vork, en waar komt meneer mee aanzetten...?

10e, uitslover.

Volgende week Apeldoorn, met 32:16 29" kun je daar misschien wel vergelijkbaar hoge ogen gooien!
Een Singlespeeder die een geare race wint, dat hebben we hier nog niet gezien toch? Amerikaanse taferelen dienen zich aan...

Knap gereden Huub!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Mei 08, 2005 8:11 pm    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Klasse Huub, smoke those gearies!!!
Naar boven
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Zo Mei 08, 2005 8:33 pm    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Vorig jaar hebben we met groot succes de druk er bij Ben opgezet om NKSS te worden, en ik denk dat we nu een kandidaat voor de SSEC hebben!

Kat in"t bakkie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Mei 08, 2005 8:40 pm    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Ho klok, niet te veel druk erop, dat kan ie misschien niet aan. Dit moeten we met beleid aanpakken.

Hubert, rustig doortrainen, niet naar klok luisteren, wedstrijden rijden maar niet te veel, neem je rust, wil je nog een banaan?
Naar boven
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Zo Mei 08, 2005 10:12 pm    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Wat was de zin toch ook weer...??

"trainen is voor mensen zonder tallent"... Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Hubert !

BerichtGeplaatst: Ma Mei 09, 2005 5:57 pm    Onderwerp: Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?! Reageer met quote

Was tot nu toe idd ook mijn statement ..............
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden
Pagina 1 van 1

Ga naar: