Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Re:Filmpje: MTB Tandems in actie ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Auteur Bericht
dubbelop

BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 8:23 pm    Onderwerp: Filmpje: MTB Tandems in actie Reageer met quote

Voor wie de draad over de tandemmeeting niet gevolgd heeft en wel interesse heeft in hoe dat nou gaat, MTB-en per tandem: [size=4]HIER[/size] is er een filmpje over te vinden. "t Is wel even 20 Mb, dus met een modem duurt het eventjes wat langer .... ;D

U ziet op deze film, gemaakt door Inieminie met de filmstand van een digitale fotocamera, de koppels TBB&NN en M&M in actie.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Spiff

BerichtGeplaatst: Ma Apr 11, 2005 12:38 pm    Onderwerp: Re:Filmpje: MTB Tandems in actie Reageer met quote

wellicht leuk voor een volgend filmpje:

- Tandem over dwarsliggende boom
- Pino (de captain!) die van en weer op de rijdende tandem springt en Ieniemiie die dan net doet of dat normaal is.
- Tandem die probeert los te komen in een snelle daal met bultje
- Tandem met een te hoge bochtsnelheid
- Kneiterhard remmende tandem met stoker die doorklapt op captain (Spiff en E.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
dubbelop

BerichtGeplaatst: Ma Apr 11, 2005 6:26 pm    Onderwerp: Re:Filmpje: MTB Tandems in actie Reageer met quote

Spiff schreef:

wellicht leuk voor een volgend filmpje:

- Tandem over dwarsliggende boom
- Pino (de captain!) die van en weer op de rijdende tandem springt en Ieniemiie die dan net doet of dat normaal is.
- Tandem die probeert los te komen in een snelle daal met bultje
- Tandem met een te hoge bochtsnelheid
- Kneiterhard remmende tandem met stoker die doorklapt op captain (Spiff en E.)

Hihi, liefhebber van "living dangerously" begrijp ik? ;D

Trouwens, over loskomende tandems gesproken: heb je de kopbalk van http://www.tandemclub.nl al eens nader bestudeerd? Die ziet er zo uit:

De oorspronkelijke siteontwerper heeft deze foto ergens vandaan geplukt, ik heb geen idee waar vandaan. Ik zou in elk geval niet graag een van deze tandemrijders zijn Confused
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Ma Apr 11, 2005 6:41 pm    Onderwerp: Re:Filmpje: MTB Tandems in actie Reageer met quote

dubbelop schreef:

De oorspronkelijke siteontwerper heeft deze foto ergens vandaan geplukt, ik heb geen idee waar vandaan. Ik zou in elk geval niet graag een van deze tandemrijders zijn Confused

Is een foto uit de folders van Magura...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
dubbelop

BerichtGeplaatst: Ma Apr 11, 2005 8:39 pm    Onderwerp: Re:Filmpje: MTB Tandems in actie Reageer met quote

DeKerf"s schreef:

[
dubbelop schreef:

Is een foto uit de folders van Magura...

Dank je. Ik leer elke dag wat bij ........
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Pagina 1 van 1

Ga naar: