Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Pino with tandem @ WK BierBikeBier? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Jun 25, 2003 12:11 pm    Onderwerp: Pino with tandem @ WK BierBikeBier? Reageer met quote

Of nie Pino? Als je geen stoker hebt, stel ik me bij deze beschikbaar...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pino

BerichtGeplaatst: Wo Jun 25, 2003 12:41 pm    Onderwerp: Re:Pino with tandem @ WK BierBikeBier? Reageer met quote

Da"s een leuke en onthoud ik voor een volgende keer.

Ik heb echter de tijd te dringend nodig om de vakantie voor te bereiden en een nieuw fietsje daarvoor klaar te maken.
Al het nu een WK champagne-MTB-tandem-champagne was geweest, maar in plaats daarvan houden ze de colaklasse in stand voor de mietjes en wordt mijn raad genegeerd :"(
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Jun 25, 2003 12:54 pm    Onderwerp: Re:Pino with tandem @ WK BierBikeBier? Reageer met quote

geen Pino vanavond? :"(
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Mave

BerichtGeplaatst: Wo Jun 25, 2003 12:56 pm    Onderwerp: Re:Pino with tandem @ WK BierBikeBier? Reageer met quote

Ja Pino, schiet eens op met het klaarmaken van dat fietsje voor je vakantie! Ik zit erop te wachten. ;D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Pagina 1 van 1

Ga naar: