Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

MTB Tandem frames ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Auteur Bericht
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Jun 02, 2003 12:09 pm    Onderwerp: MTB Tandem frames Reageer met quote

Wie maken er allemaal betaalbare MTB Tandem frames, naast Cannondale, KHS en Stevens?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
KoeniE

BerichtGeplaatst: Ma Jun 02, 2003 1:32 pm    Onderwerp: Re:MTB Tandem frames Reageer met quote

kinesis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
De Lars Cuevas

BerichtGeplaatst: Di Jun 03, 2003 11:10 am    Onderwerp: Re:MTB Tandem frames Reageer met quote

Santana, Ventana, Pedal Power, Trek, Wellsworth (?), Koga Myatia, Look, Santos...

De verdere benantwoording van deze vraag speel ik door aan mijn secondant PINO, die weet er vast nog wel een stuk of 30 op te noemen. Dus Pino, doe je ding!

Lars.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
KoeniE

BerichtGeplaatst: Di Jun 03, 2003 12:19 pm    Onderwerp: Re:MTB Tandem frames Reageer met quote

hij had het over betaalbaar lars niet over droomframes Wink
Naar boven
De Lars Cuevas

BerichtGeplaatst: Di Jun 03, 2003 7:25 pm    Onderwerp: Re:MTB Tandem frames Reageer met quote

whoops, sorry, klassieke forumfout: Druk je eigen verhaaltje schrijven zonder de vorige reacties te lezen... De vingers zijn sneller dan de ogen, zullen we maar zeggen. Gaat ie nog een keer:

[
De Lars Cuevas schreef:

[s][/s]Santana, Ventana, [s][/s] Pedal Power, Trek, [s][/s]Wellsworth (?), Koga Myatia, Look, [s][/s]Santos...

Vooral Pedal Power is wellicht een goede optie. Heb op zo"n apparaat de Bergrace Arnhem gereden, helemaal niet verkeerd. Is een Duits merk, kan mijn achterrijder wel eens vragen waar je zoiets kunt krijgen en hoeveel het kost.

Groeten, Lars
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Jun 04, 2003 9:06 am    Onderwerp: Re:MTB Tandem frames Reageer met quote

De Lars Cuevas schreef:

kan mijn achterrijder wel eens vragen waar je zoiets kunt krijgen en hoeveel het kost.

Altijd leuk om te weten..

We rijden nu met een stalen ;D Trek T100, en mijn bijrijdster begint het steeds leuker te vinden, vooral dat we dezelfde (hoge) snelheid hebben spreekt haar erg aan.

Maar dat ding heeft 28" wielen (als ik zeg 29" ben ik natuurlijk een held Wink ) en het terrein (en een gezamelijke rit met Pino en Ieniemienie) lokt, dus aan het orienteren..

IS er info (prijzen) bekend over die Kinesis frames?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
KoeniE

BerichtGeplaatst: Wo Jun 04, 2003 10:22 am    Onderwerp: Re:MTB Tandem frames Reageer met quote

check mail JJ Smile
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jun 04, 2003 12:05 pm    Onderwerp: Re:MTB Tandem frames Reageer met quote

koenie, kan je die prijzen ook naar mijn vriendje mailen? ik zit te internetten op mijn werk en heb geen email, vandaar.
Naar boven
coccobill

BerichtGeplaatst: Wo Jun 04, 2003 2:59 pm    Onderwerp: Re:MTB Tandem frames Reageer met quote

burley (staal)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
De Lars Cuevas

BerichtGeplaatst: Wo Jun 04, 2003 5:29 pm    Onderwerp: Re:MTB Tandem frames Reageer met quote

http://www.pedalpower.de/Produkte/Komplettraeder/Tandems/MTB_Tandems/downhill.html

niet duur lijkt me? Ook losse frames verkrijgbaar daar.

Groeten, Lars
Naar boven
Pino

BerichtGeplaatst: Di Jun 10, 2003 8:54 pm    Onderwerp: Re:MTB Tandem frames Reageer met quote

Is ie weer!
O.m. wezen tandemen rond de Ventoux.
Betaalbare frames: Look, Lapierre, Pedalpower, Santos.
Problematisch is het slechts in 1 maat aanwezig zijn van de meesten.
Zoeken zal ik wat gestructureerderd aan gaan pakken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2003 12:23 pm    Onderwerp: Re:MTB Tandem frames Reageer met quote

www.Duratec.cz is een goede optie voor Custom, denk ik. Voor een tandem niet moeilijk doen, meteen 29" nemen. Marzocchi Shiver voorvork, even omklussen om de veerweg iets in te perken, en je bent go. Cool

JJ, als jij een volwassen tandem regelt (2x22", 29" wielen), kunnen we proberen het tandem NK te verzieken met een SS Smile

Collega van me heeft trouwens nog een stalen Ibis staan. Surprised
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Wytze

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2003 5:05 pm    Onderwerp: Re:MTB Tandem frames Reageer met quote

JJ, er staat een Schauff pitssburg (?) Tandem met LX en Louises in de O2bikers van deze maand voor 750 euro
Naar boven
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2003 5:11 pm    Onderwerp: Re:MTB Tandem frames Reageer met quote

Cloxxki schreef:

Eerst zien, dan geloven!!! Wink :-*

Nee.. zonder gein... een MTB versie jah??? Ben zeeeer benieuwd naar (detail) foto"s!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Vr Jun 13, 2003 7:10 am    Onderwerp: Re:MTB Tandem frames Reageer met quote

Cloxxki schreef:

JJ, als jij een volwassen tandem regelt (2x22", 29" wielen), kunnen we proberen het tandem NK te verzieken met een SS Smile

Jij bent hier de 29-guru.. Zal al moeilijk genoeg zijn om een 22-19 frame te scoren..

Zoals je het hier neerzet lijkt het of die collega die Ibis speciaal voor mij nog heeft staan ;D

[
Wytze schreef:

JJ, er staat een Schauff pitssburg (?) Tandem met LX en Louises in de O2bikers van deze maand voor 750 euro

Thanx, maar dat wordt niks..
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Pagina 1 van 1

Ga naar: